Menu

GOG در جدیدترین همکاری خود با اپیک، GOG GALAXY 2.0 را با Epic Games Stores ادغام می‌کند

هدف از ایجاد GOG GALAXY 2.0 چیزی جز نزدیک‌تر ساختن و دادن سهولت به بازیکنان برای دسترسی به بازی‌هایشان نبوده است. به گزارش پردیس‌گیم، امروز همکاری جدیدی در این خصوص شکل گرفت که GOG.COM را بیش از پیش به هدفش نزدیک می‌کند.

Oleg Klapovsky معاون رئیسِ GOG در صحبت‌هایی گفت:

"از این که اعلام کنیم GOG GALAXY 2.0 با دومین پلتفورم بزرگ پی سی گیمینگ یعنی Epic Games Store ادغام شده است بسیار خرسندیم. با این همکاری‌ها و در کنارِ Xbox Live تجربه‌ای بی نظیر و عالی برای قشر گیمر فراهم خواهد آمد."

Steve Allison مدیر ارشد Epic Games Store نیز صحبتی دررخصوص اعلان همکاریِ GOG و Epic داشت:

"ادغام GOG GALAXY 2.0 و Epic Games Store امری هیجان انگیز است و از این جهت بسیار خوشحال هستیم. این همکاری قدم بزرگی در راستای برداشتن مرزها میان فروشگاه‌های پی سی بوده است و در عین حال باعث می‌شود که بازیکنان علی رغم اینکه محصول مدنرشان را از کجا خریده‌اند، به راحتی به آن دسترسی داشته باشند."

این همکاری و ادغام، آخرین موردی است که به GOG GALAXY 2.0 اضافه شده است و کمپانی GOG می‌گوید که به درخواست گیمرها و کاربرانشان گوش خواهند داد و درخواست‌های آنان را عملی خواهند ساخت. در آخرین بروزرسانی GOG GALAXY 2.0 شما می‌توانستید تمام اشتراک‌های خود را در یک جا و در یک زمان ببینید که همین امر باعث می‌شد نصب و حذف و دیگر کارهای مختص آن بازی سریعتر از پیش باشند.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.gogalaxy.com قابلیت‌های جدید این وبسایت را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به دانلود اَپلیکیشن نمایید.