Menu

جزئیات بیشتری از نسخه نینتندو سوییچ Goosebumps: Dead of Night منتشر شد

چند ماه پیش شاهد معرفی بازی اقتباسی و ترسناک Goosebumps: Dead of Night برای نینتندو سوئیچ بودیم. به گزارش پردیس‌گیم حال اطلاعات جدیدی از طریق eShop منتشر شده که می‌توانید در زیر مروری بر آنها داشته باشید:

Goosebumps: Dead of Night یک بازی اول شخص، ترسناک و در سبک بقا می‌باشد که از HD Rumble نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی از کنترل تاچ اسکرین نیز بهره می‌برد. حرکات ژیروسکوپی نیز جزو قابلیت‌های Goosebumps: Dead of Night می‌باشند که بر روی سوئیچ امکان پذیر شده است.

این بازی با اقتباس از بهترین نسخه‌ی Goosebumps یعنی Dead of Night سعی بر ارائه‌ی تجربه‌ای ترسناک و اول شخص داشته. Goosebumps: Dead of Night شامل سه مرحله‌ است که باید با مخفی کاریِ تمام آن‌ها را به پایان برسانید. محیط سه بعدی و هیولاهای باهوش و وحشتناک نیز همیشه در کمین خواهند بود.

عروسکِ معروف قصه‌های آر. ال. استاین یعنی Slappy تعداد زیادی از Goosebumpها را آزاد کرده و همه نیز به دنبال یافتن شما هستند! شما باید در طول ماجراجویی خود از دست هیولاهایی همانند Graveyard Ghoul, Lawn Gnomes, Annihilator 3000, Murder the Clown و Werewolf of Fever Swamp فرار کنید و با پیدا کردن صفحات گمشده‌ی کتابِ Slappy برای بازگرداندن او به داخل کتاب تلاش نمایید.

اما نگران نباشید، در این راه خطیر برای بازگرداندن هیولاها به دنیای خود دوستانی نیز خواهید داشت، برای مثال نیکولا تسلا، و خود آر ال استاین که توسط Jack Black صداگذاری شده است. Goosebumps: Dead of Night هم‌اکنون با قیمت 39.99 دلار بر روی Switch eShop قابل پیش خرید است.