Menu

بازی Spider-Man: Miles Morales را با کیفیت 4K/60fps تجربه کنید

به گزارش پردیس‌گیم، از بین تمام عناوینی که قرار است برای PS5 در سال 2020 عرضه شوند، شاید مورد انتظارترین بازی همین Spider-Man: Miles Morales باشد. با این‌که تا کنون شاهد ارائه اطلاعات چندانی از بازی نبودیم اما استودیو سازنده بازی یعنی Insomniac Games امروز اطلاعات جالبی ارائه داد.

در حساب توئیتری Insomniac اعلام شد که بازی مذکور دارای یک حالت انتخابی تحا عنوان Performance Mode می‌باشد که با انتخاب آن می‌توانید بازی را با کیفیت 4K و نرخ فریم 60، تجربه کنید. این شاید خیلی هم خبر هیجان‌انگیزی نباشد، چرا که PS5 به مراتب از PS4 قوی‌تر است، ولی باز هم جالب است بدانیم که Miles Morales به نسبت بازی قبلی بر روی PS4، کیفیت به مراتب بالاتری ارائه می‌دهد.

به عنوان مقایسه، بازی نخست بر روی PS4 با نرخ فریم 30 و وضوح تصویر 1080p اجرا می‌شد که بسته به نوع کنسولتان (PS4 پایه یا pro) وضوح تصویر کمی بالاتر یا پائین‌تر بود.

Spider-Man

نکته جالب توجه این خبر اما عبارت "انتخابی" بودن این گزینه است، که احتمالاً بدان معناست که بازی گزینه‌های متفاوت دیگری نیز دارد، که البته به ظاهر دادن این آزادی عمل به بازیکنان تبدیل به یک چیز عادی برای عناوین استودیوهای داخلی سونی شده است.

دیگر حالت‌های انتخابی مشخص نیستند اما 4K/60fps بدون شک قرار است به یک سنگ محک برای عناوین نسل بعدی تبدیل شود، سنگ محکی که Spider-Man: Miles Morales به خوبی از پس آن برآمده. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این عنوان مشخص نشده است، جز این‌که قرار است در تعطیلات سال نو میلادی (اواخر پائیز-اوایل زمستان) یعنی احتمالاً هم‌زمان با PS5 عرضه شود. امیدواریم که به‌زودی شاهد اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.