Menu

Assassin’s Creed Valhalla نسبت به دو بازی قبلی داستان‌های غنی‌تری برای بازگو کردن خواهد داشت

بدون شک یکی از نکات منفیِ بزرگ در دو بازی اخیر Assassin's Creed یعنی AC Odyssey و AC Origins تکرار ماموریت‌های فرعی و تعداد بسیار بالای آنها بود که اعتراض خیل عظیمی از بازیکنان را در پی داشت. به گزارش پردیس‌گیم، به نظر می‌رسد که این روند در Assassin's Creed Valhalla کنار گذاشته شده و به جای کمیت، کیفیتِ کار مد نظر سازندگان بوده است.

در مصاحبه‌ی اخیری که Darby McDevitt، کارگردان روایی Assassin's Creed Valhalla با Gamingbolt داشته این بحث به میان گذاشته شد و کارگردان اعلام کرد که دیگر خبری از ماموریت‌های فرعیِ قدیمی و سنتی نخواهد بود. او گفت:

"اولین چیزی که به هنگام شروع کار به ذهن‌مان رسید این بود: آیا منطقی است که یک وایکینگِ خارجی که از سرزمینی دیگر می‌آید به کمک مردم انگلستان شتافته و برای آنان دلسوزی کند؟! جواب قطعا "نه" بود. شاید در بازی‌های RPG دیگر شاهد این مورد بوده باشیم، اما کمک رساندن به غریبه‌ها به هیچ وجه با شخصیت بازیی ما هماهنگ نبود. این خصلت شاید مناسب یک Medjay یا یک قهرمان و شاید یک مزدور باشد، اما اصلا با خلق و خوی یک وایکینگ مهاجم جور در نمی‌آمد."

یکی دیگر از موضوعات بحث درمورد ماموریت‌های اصلی و داستانِ بازیی بود، جایی که سازندگان تصمیم به اعمال تغییرات بزرگی گرفته‌اند که گویا برخلاف رویکرد قبلی آنان است. مک دویت در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

"پس از کمی مذاکره به این نتیجه رسیدیم که داستان اصلی را به مثابه دیگر بازی‌های RPG روایت نکنیم. شما در Assassin's Creed Valhalla بجای تجربه‌ی یک ماموریت طولانی، چندین مرحله با غنای داستانی خواهید داشت که برای هر یک وقت زیادی گذاشته شده و همانند آثار سینمایی هستند. قصد ما بر این بوده که بازی پر از احساسات و حماسه باشد.برخی از ماموریت‌ها به زندگی شخصی Eivor مرتبط هستند و دیگر ماموریت‌ها نیز داستان مستقل خود را دارند، اما سر آخر به شخصیت اصلی وصل خواهند شد."

او در آخر اضافه کرد که برخی فعالیت‌ها در جهان بازی وجود خواهند داشت که روی نقشه ظاهر نمی‌شوند و نمی‌توانید آن‌ها را به اراده‌ی خود پیدا کنید، اما در طول اکتشاف و ماجراجویی با آن‌ها روبرو می‌شوید و می‌توانند کنجکاوی شما را به سمت خود جلب کنند.

Assassin's Creed Valhalla در تاریخ 27 آبان ماه برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان و استدیا منتشر خواهد شد. نسخه‌ی نسل نهمی بازی نیز با عرضه ی کنسول‌های PS5 و XSX دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.