Menu

Deathloop از فناوری هپتیک PS5 استفاده خواهد کرد؛ لذت تیراندازی و خشاب گذاری را با دستان خود تجربه کنید!

به گزارش پردیس‌گیم، Deathloop یکی از بازی‌های زمان انتشار پلی استیشن 5 است و برخی نیز احتمالِ انحصاری شدنِ کنسولی بازی را می‌دهند. به هر حال، توسعه‌ی عناوین انحصاری توسط استدیوهای Third Party امری نه چندان معمول است که Arkane Studio با Deathloop دست به این کار زده.

حال با توجه به سخنان گفته شده، مطمئنا سازندگان به دنبال محقق کردن خواسته‌های خود و در وهله‌ی اول نشان دادن قدرت و توانایی‌های منحصر بفرد PS5 هستند. اخیرا Dinga Bakaba کارگردان Deathloop مصاحبه‌ای با IGN داشته و در طول صحبت‌های خود به پلی استیشن 5 و استفاده از توانایی‌های آن اشاره کرده است.

باکابا در ابتدای سخنان خود متذکر شد که بازی بر روی پلی استیشن 5 با رزولوشن بالا و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد؛ او همچنین اضافه کرد که از قابلیت ری تریسینگ نیز در Deathloop بهره خواهند برد. باکابا علاوه بر این اشاره کرد که HDR خوبی نیز در بازی وجود خواهد داشت:

"از فریم ریت حرف زدم، جا دارد همینجا بگویم که رسیدن به سطحی که تاکنون برایمان در دسترس نبوده اتفاقی خوشایند و تجربه‌ای لذت بخش است."

او در بخش دیگری از سخنانش به فناوری‌های منحصر بفرد پلی استیشن 5 نیز پرداخت:

"بازیِ ما یک عنوان شوتر اول شخص است و از این لحاظ اهمیت زیادی برای هر چه عمیق‌تر ساختن بازی قائل هستیم. Deathloop از فناوری هپتیک و Adaptive Trigger استفاده خواهد کرد. به گونه‌ای که بازیکن با گرفتن کنترلر در دستان خود احساس واقعی تیراندازی، یا تعویض خشاب یا واکنش اسلحه به خشاب گذاری را تجربه خواهد کرد."

Deathloop در تاریخی نامشخص و در تعطیلات پیش رو برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.