Menu

سونی در زمانی نامشخص درباره رنگ‌های دیگر PS5 اطلاع می‌دهد

کنسول‌های PlayStation سال‌هاست که با رنگ مشکی خودشان شناخته می‌شوند و کنترلر و لوازم جانبی آن هم کاملا مشکی هستند (به‌غیر از یک‌سری استثنائات مثل عینک واقعیت مجازی PS). اما حالا بیشتر ظاهر PS5 به رنگ سفید است.

اگر یک نفر دنبال رنگ‌های دیگر باشد چه؟ شرکت‌ها معمولا کنسول‌ها و لوازم آن را در رنگ‌های مختلفی تولید می‌کنند، البته همیشه هم این‌طور نیست و نمی‌توان تضمین قطعی درباره این موضوع داد. آیا PS5 هم همین‌طور است؟ متاسفانه سونی فعلا نمی‌خواهد در این‌باره صحبت کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، جف کیلی اخیرا با اریک لمپل، مدیر بازار جهانی PlayStation، صحبت کرد و درباره امکان عرضه PS5 و کنترلر آن در رنگ‌های مختلف پرسید. لمپل جواب داد سونی در زمانی که فعلا مشخص نیست، درباره این موضوع اطلاع می‌دهد و فعلا روی عرضه PS5 تمرکز کرده‌اند:

"در زمانی که فعلا مشخص نیست، راجع به این موضوع صحبت می‌کنیم. حالا که این را گفتید، باید بگویم عرضه همین واحدی که نشان دادیم هم به اندازه کافی کار سختی است؛ اما مدتی دیگر درباره آن صحبت می‌کنیم."

کنسول PS5 در فصل تعطیلات سال میلادی جاری منتشر می‌شود. اخیرا گزارشی داده شد که سونی تولید PS5 را تا 2 برابر افزایش داده است.