Menu

Cyberpunk 2077 را می‌توان بدون انجام مرحله اصلی تمام کرد

از ماه گذشته که منتقدان اجازه بازی کردن ساعات اولیه Cyberpunk 2077 را داشتند و سپس نظرات خود را با بقیه در میان گذاشتند، می‌بینیم که اطلاعات بیشتر و جدیدی از این بازی منتشر می‌شوند که ثابت می‌کنند هر چقدر خبر از آن بشنویم، باز هم جهان و ساختار این بازی به حدی بزرگ و عظیم است که با خواندن مطلب جدید دوباره هیجان‌زده می‌شویم.

به گزارش پردیس‌‌گیم و به نقل از Gamingbolt، سایت Spider’s Web با پاول ساسکو، طراح اصلی مراحل بازی Cyberpunk 2077، مصاحبه‌ کرده است. به‌نظر می‌رسد شما می‌توانید بدون انجام مراحل اصلی بازی را تمام کنید. ساسکو درباره تفاوت طراحی این بازی با The Witcher 3 گفت:

"ما ساختار Cyberpunk 2077 را با توجه به نتایجی که از The Witcher 3 گرفتیم طراحی کردیم. The Witcher ریشه اصلی داستان را داشت و در کنار آن موضوعات فرعی هم جداگانه بودند و این ساختار اصلی ما بود. در Cyberpunk 2077 هم یک ساختاری داریم که در مرکز آن خط داستانی اصلی با زیر مجموعه‌های متفاوتی داریم که می‌توان به روش‌های متنوعی سراغ آن‌ها رفت.

این زیر مجموعه‌ها یا زیرداستان‌ها به ما اجازه انجام کاری را می‌دهند که قبلا نمی‌توانستیم انجام بدهیم. آن‌ها موضوع و طرح اصلی داستان را عوض می‌کنند و طوری این کار را انجام می‌دهند که شاید داستان اصلی را تمام نکرده باشید، اما باز هم بازی را به پایان رساندید و یک بخش پایانی و خاتمه کاملا متفاوت نسبت به بازیکنی که مسیر متفاوتی با انتخابات و آشنایی و ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌های دیگر را انتخاب کرده می‌بینید."

مسیر زندگی‌‌ای که انتخاب می‌کنید (Life Path) نحوه برخورد و آشنایی با تعدادی از شخصیت‌ها مثل Jackie را تغییر می‌دهند. مثلا اگر شخصیت خود را به عنوان عضو گروه Corporate یا Nomad بسازید، شرایط در اینجور مواقع متفاوت خواهند بود. ساسکو در این‌باره گفت: "این مورد البته تاثیر بزرگ و مهمی ندارد. این مثالی است که در همان اول بازی نشان بدهد چگونه انتخاب‌های شما روی جهان بازی شما تاثیر می‌گذارد." البته بعضی از ماموریت‌ها فقط در انحصار برخی Life Pathها هستند و تنوع بیشتری ایجاد می‌کنند.

بازی Cyberpunk 2077 روز 29 آبان برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. بازی از روز اول عرضه کنسول‌های PS5 و Xbox Series X روی آن‌ها هم اجرا خواهد شد، اما بهبودهای تکمیلی و مخصوص به آن‌ها تا سال آینده انجام خواهند شد.