Menu

قرار است به زودی شاهد گیم‌پلی عنوان Halo Infinite باشیم

به گزارش پردیس‌گیم، چند سالی است که مایکروسافت عنوان Halo Infinite را معرفی کرده است، و در تمام این مدت، ما دو تریلر سینمایی دیده‌ایم و هیچ چیزی از گیم‌پلی بازی را ندیده‌ایم، بله دقیقاً هیچ چیزی، طی خبرهایی که اخیراً منتشر شده تأیید شده است که این گیم‌پلی، در نمایشگاه Xbox Games Showcase در تاریخ پنجشنبه، ۲ مرداد قرار است نمایش داده ‌شود و قطعاً انتظارها برای رسیدن آن زمان آشکار است. بالاخره هر چه نباشد صحبت از بازی Halo است.

مطمئناً مایکروسافت از این واقعیت آگاه است و همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا هیجان بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. به تازگی در توییتر، آنها یک مطلب بسیار، بسیار کوتاه برای Halo Infinite به اشتراک گذاشتند. در اینجا هیچ گیم پلی وجود ندارد‌، و یا حتی قطعه قطعه‌هایی از یک تریلر کوتاه موجود نیست، یا هر چیزی که بتوانیم برای چهار روز دیگر واقعاً به آن دل‌خوش باشیم. اما فراموش نکنیم، این بازگشت بازگشت مَستر چیف یا افسر جان-۱۱۷ است، که می‌تواند برای رفع عطش برخی از هواداران پر و پا قرص Halo کافی باشد.

عنوان Halo Infinite در تعطیلات پیش رو برای Xbox One ، Xbox Series X و PC عرضه می‌شود. ما در حال حاضر، چیزهای زیادی در مورد این بازی نمی‌دانیم، اما اخیراً اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد Halo Wars 2's: The Banished نقش بزرگی را در بازی تیراندازی آینده بازی خواهد کرد.

در همین حال، شایعه اخیر گفته است که Halo Infinite از تکنیک دوربین تک شات مشابه God of War 2018 استفاده خواهد کرد.