Menu

Smilegate استودیوی جدیدی را برای کار بر روی یک عنوان جهان‌باز در بارسلونا تأسیس می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، استودیو Smilegate توسعه‌دهنده و ناشر یکی از محبوب ترین بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص در جهان، یعنی عنوان CrossFire اکنون استودیوی جدیدی در اروپا افتتاح می‌کند. Smilegate اعلام کرد که اخیرا در حال ایجاد استودیوی جدید در شهر بارسلونا‌ است. این استودیوی جدید از توسعه دهنده که (طبیعتا) به آن Smilegate Barcelona گفته خواهد شد، در حال حاضر تیمی در حدود 20 کارمند دارد که امید می‌رود هرچه سریع‌تر استخدام اعضای بیشتری برای گسترش آن انجام شود.

شاید نکته جالب در مورد Smilegate Barcelona این باشد که گفته می‌شود این استودیو در حال کار روی یک بازی جدید و جهان‌باز AAA است. علاوه بر این، Smilegate بیان داشته که این پروژه مرموز برای عرضه بر روی کنسول‌ها در اولویت قرار دارد، که این قضیه یک نوع سنت شکنی برای این استودیو حساب می‌شود زیرا پیش از این، Smilegate در درجه اول بازی‌های خود را بر روی رایانه‌های شخصی و موبایل منتشر می‌کرد که CrossFireX در آینده اولین بازی از ناشر است که قصد دارد بر روی Xbox One عرضه شود.

"با توجه به اینکه بازی‌های جهان‌باز همچنان بر صنعت بازی‌های ویدیویی مسلط خواهند بود، ما موقعیت خوبی داریم تا تیمی با استعداد از سراسر دنیا ساخته و آماده هستیم تا یک تجربه AAA را در استودیوی جدید خود در بارسلونا ایجاد کنیم." یونگیل کیم، مدیرعامل Smilegate Barcelona همچنین توضیح داد: "فرهنگ جوان و پر جنب و جوش بارسلونا که در پس‌زمینه تاریخ پر‌ زرق‌و‌برق جهان قدیمی قرار گرفته‌است، ترکیبی قدرتمند و الهام‌بخش است. این شهر از خلاقیت استقبال می‌کند و از صنایع فن‌آوری مانند ما با زیرساخت قوی و کیفیت بالای زندگی پشتیبانی می‌کند. "

با توجه به اینکه استودیو Smilegate Barcelona به تازگی تأسیس شده احتمالا مدت طولانی از آن خبری نخواهد بود.