Menu

تماشا کنید: تریلر داستانی بازی Outriders منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، آخرین تریلر منتشر شده از بازی مورد انتظار Outriders، نگاهی اجمالی به سفر شما در سیاره Enoch، جایی که یک سیگنال مرموز آخرین امید شما برای یافتن بقایای بشریت قبل از نابودی کامل آن است می‌اندازد. این عنوان که در رویداد E3 2019 رونمایی شد، جدیدترین محصول استودیو لهستانی People Can Fly است که بیشتر آن را با ساخت عناوینی همچون Bulletstorm و Gears of War: Judgment می‌شناسیم. Outriders گرچه از ایده‌های عناوین قبلی این استودیو استفاده می‌کند اما مطمئنا ایده‌های جدید زیادی با خود خواهد داشت.

Outriders عنوانی در سبک تیراندازی سوم شخص به حالت co-op خواهد بود که شما را به نبردی سخت و نابرابر علیه برخی موجودات جهش‌یافته دعوت می‌کند که در راه شما برای رسیدن به منبع سیگنال قرار خواهند گرفت. تریلر جدید در واقع نگاه بهتری به داستان، شخصیت‌های آن و برخی از دشمنان و باس فایت‌های بازی می‌دهد که برای رسیدن به هدف خود باید آن‌ها را در یک ماجراجویی مهیج شکست دهید. Outriders با داشتن سه کلاس شخصیت مختلف، به شما این امکان را می‌دهد تا در ابتدای بازی شخصیت اصلی خود را بسازید و بر اساس کلاس مورد نظر خود، روش مبارزه و توانایی‌های خاص خود را انتخاب کنید.

گذشته از مبارزه‌های نزدیک، با انتخاب کلاس Trickster این بازی به شما این امکان را می‌دهد که دشمنان را بی سر و صدا از بین ببرید. این بازی در هر دو مأموریت اصلی و جانبی از گیم‌پلی drop-in/drop-out با حالت چندنفره تا 3 نفر پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود اگر بخواهید می‌توانید این عنوان را به تنهایی و به صورت تک‌نفره از ابتدا بازی کنید.

اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، عناوینی با تمرکز ویژه بر گیم‌پلی کوآپ و چندنفره معمولاً داستانی قانع‌کننده و درگیرکننده ندارند، اما به نظر می‌رسد Outriders قادر است تعادل بین یک داستان جالب و گیم‌پلی لذت‌بخش را حفظ کند. این بازی در حال حاضر نزدیک به پنج سال در دست ساخت است و توسط Unreal Engine 4 طراحی شده است.

قرار است عنوان Outriders در تعطیلات 2020 برای PS5 ، Xbox Series X ، PS4 ، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شود. همچنین در تاریخی نامشخص در سال 2021 برای Google Stadia نیز عرضه خواهد شد.

اکنون شما را به تماشا تریلر داستانی این عنوان دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه