Menu

صداپیشه ایتالیایی سم فیشر: بازی جدید Splinter Cell در سال 2021 منتشر خواهد شد

7 سال از عرضه Splinter Cell: Black List می‌گذرد و بعد از آن سم فیشر فقط مهمان بازی‌های مختلف Ubisoft بوده و هیچ‌وقت بازی جدید و مخصوص به او را ندیدیم. طی این سال‌ها شایعات، اطلاعات لو رفته و گزارشات زیادی درباره نسخه جدید Splinter Cell شنیدیم، اما هرگز واقعا خبری نشد، ولی به‌نظر می‌رسد کم‌کم به روز موعود نزدیک می‌شویم و چندان با بازی جدید این سری فاصله نداریم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، لوکا وارد، صداپیشه ایتالیایی شخصیت سم فیشر در تمام بازی‌های اصلی Splinter Cell (به غیر از Double Agent و Conviction)، در مصاحبه‌ای با Multiplayer.it به صراحت گفت که مطمئن است Splinter Cell بر می‌گردد. او گفت بازی جدید این سری قرار بود امسال منتشر شود، اما عرضه آن به تعویق افتاد که احتمالا بخاطر کووید-19 این‌طور شد و ممکن است سال آینده بازی در دسترس قرار بگیرد:

"یک بازی جدید از Splinter Cell در دست ساخت است که قسمت پایانی آن خواهد بود، البته درباره این بخش دوم مطمئن نیستم. آن‌ها هنوز تصمیم نگرفته‌اند که سال 2021 بازی را منتشر کنند یا نه. قرار بود سال 2020 عرضه شود و بعد قضیه کووید-19 پیش آمد و چندین پروژه بزرگ 2020 تاخیر خوردند. بقیه پروژه‌ها مثل Cyberpunk 2077 به کار خود برای عرضه در 2020 ادامه دادند که تقریبا کار من هم روی این بازی تمام شده است. ولی مطمئن هستم که Splinter Cell بر می‌گردد، این یک حقیقت است."

این خبر را هم نباید تاییدی بر عرضه بازی جدید Splinter Cell بدانیم، چون چندین و چند سال است که شایعات و خبرهای این چنینی را می‌شنویم. بهتر است منتظر بیانیه رسمی خود Ubisoft باشیم. با این حال، لوکا وارد سابقه بلندی در کار روی نسخه‌های مختلف Splinter Cell داشته که باعث می‌شود حرف‌های او معتبر باشند.