Menu

بازی Cyberpunk 2077 قرار است به مانند The Witcher 3 تبديل به سنگ محکی برای دیگر عناوين شود

به گزارش پردیس‌گیم، زمان بسیار زیادی را در انتظار Cyberpunk 2077 به سر می‌بریم. در این مدت طولانی، بازی متحمل دو تأخیر دراز مدت شده است، به‌گونه‌ای که خیلی‌ها را به فکر وا داشته که آیا این بازی بالأخره تا پایان سال عرضه می‌شود یا خیر. اما به هر صورت این بازی مدت زمان طولانی را در دست ساخت بوده است و سازنده بازی یعنی استودیو CD Projekt Red، اهداف والایی را برای آن در سر می‌پروراند.

در جدیدترین نسخه مجله معتبر Edge، آقای Max Pears طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077، درباره بازی و اهداف سازندگان برای آن صحبت کرده است. او عنوان کرده است که یک نوع رقابت در بین اعضای تیم در جریان که وظایف محول شده را به بهترین شکل انجام دهند، خصوصاً بعد از موفقیت چشمگیر مجموعه ویچر که استودیو را در کانون توجهات قرار داده است. به عنوان مثال The Witcher 3 تبديل به سنگ محکی برای هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی شده است و آن‌ها می‌خواهند همچین اتفاقی برای Cyberpunk 2077 نیز بیفتد.

"منظور من این است که، در ابتدا هیچ دشمنی و بدخواهی برای دیگر استودیوها و بازی‌ها نداریم، چرا که همه آن‌ها در پیشبرد حوزه بازی‌های ویدئویی دخیل هستند. اما به طور اخص ما با عرضه بازی ویچر 3 که دارای جهان بزرگ و پویایی بود، یک سنگ محک را برای هنر-صنعت بازی‌های ویدئویی تعریف کردیم. این موفقیت بزرگ بازی، یک روحیه مثبت رقابت طلبانه را در اعضای استودیو ما به وجود آورد، چرا که ما پیش از این یک سنگ محک و الگو را تعریف کرده بودیم و می‌خواهیم که همیشه این موفقیت را تکرار کنیم. ولی این موضوع همواره برای ما یک چالش است، چرا که هر بار این سؤال را از خودمان می‌پرسیم که چگونه بازی‌هایمان را به جلو ببریم. اما به هر صورت ما همیشه سعی داریم بازی‌های ساختارشکنانه و پیشگامانه ارائه دهیم. "

cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 برای عرضه در تاریخ پنجشنبه 29 آبان برنامه‌ریزی شده است. پلتفرم‌های مقصد بازی را PS4, Xbox One, و PC تشکیل می‌دهند. البته نسخه Google Stadia بازی نیز برای عرضه در تاریخ نامشخص برنامه‌ریزی شده است. همچنین شایان ذکر است که طبق اعلام استودیو سازنده یعنی CD Projekt Red بازی مذکور از همان ابتدا (یعنی از همان روز اول عرضه کنسول‌ها) نسل بعدی کنسول‌ها را هم پشتیبانی می‌کند و قرار است یک به‌روزرسانی ویژه نیز در آینده برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه شود.