Menu

رسمی: تأیید تاریخ عرضه PES 2021 که قرار است به صورت آپدیت عرضه شود

به گزارش پردیس‌گیم، پس از کش و قوس‌های فراوان تاریخ عرضه PES 2021 توسط Konami تأیید شد. متأسفانه یا خوشبختانه (بستگی به دیدگاه شما) امسال شاهد عرضه سنتی و همیشگی PES نیستیم و قرار است، فقط شاهد یک به‌روزرسانی نقل و انتقالاتی با کمی تغییرات باشیم. دلیل این اتفاق از جانب کونامی، آماده شدن برای نسل جدید و همچنين تغییر موتور بازی به آنریل، اعلام شده است، اتفاقی که امیدواریم موجب اعتلای هر چه بیشتر این مجموعه به شدت پرطرفدار و محبوب شود.

کونامی به تازگی تریلری نیز برای این عنوان منتشر کرده است، که همانطور که قبلاً اشاره کردیم بر همان موارد به‌روزرسانی ترکیب تیم‌ها و لباس‌ها تمرکز دارد. آنطور که اعلام شده است این یک به‌روزرسانی است. یعنی برای نصب آن شما باید PES 2020 را داشته باشید. البته شایان ذکر است که این مورد بارها توسط کونامی تغییر کرده است و حتی در یکی از شایعات اعلام کرده بودند که برای استفاده از PES 2021 نیازی به داشتن PES 2020 نیست و با پرداخت مبلغی قابل نصب و اجرای مستقل می‌باشد.

به هر حال به‌روزرسانی فصلی تحت عنوان PES 2021 برای عرضه در تاریخ سه‌شنبه 25 شهریور برنامه‌ریزی شده است. پلتفرم‌های مقصد بازی را PS4, Xbox One و PC تشکیل می‌دهند.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه پرطرفدار هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.