Menu

The Last of Us: Part II پرفروش‌ترین بازی ایالات متحده در ماه ژوئن بود

بالاخره زمان آن رسید تا گروه NPD لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه قبل را منتشر کند و تعجب هم نمی‌کنیم که The Last of Us: Part II در صدر این لیست باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockerrs، گروه NPD لیست زیر از 20 بازی پرفروش ماه ژوئن را منتشر کرده است. این لیست فروش دیجیتالی و فیزیکی بازی‌ها روی کنسول‌ها و کامپیوتر را حساب کرده است. البته فروش بازی‌های Nintendo به‌طور کامل حساب نشده‌اند، چون فروشگاه Eshop آمار را به اشتراک نمی‌گذارد. نکته دیگر هم اینکه بازی‌ها براساس میزان درآمد حاصل شده با دلار رده‌بندی شده‌اند، نه تعداد واحد فروخته شده.

در ادامه می‌توانید لیست 20 بازی پرفروش ژوئن در ایالات متحده را مشاهده کنید:

هرچند تعجبی ندارد که The Last of Us: Part II با کنار گذاشتن Call of Duty: Modern Warfare به صدر جدول رسیده، اما نکاتی هم باید در این رابطه گفته شوند. مت پیسکاتلا، تحلیل‌گر صنعت بازی‌های ویدیویی، گفت "The Last of Us: Part II از نظر کسب درآمد دلار در عرض یک ماه، بهترین بازی در سال 2020 محسوب می‌شود" و "فورا به سومین بازی پرفروش سال تبدیل شده است."

موجودی‌های Ring Fit Adventure هم اخیرا دوباره زیاد شده‌اند و این بازی با 828 پله صعود به رتبه هفتم جدول رسید. Animal Crossing: New Horizons هم بین 3 بازی اول باقی ماند و همان‌طور که مرگ برای هر انسانی حتمی است، حضور GTA V در جدول هم قطعی است. با وجود اینکه مخاطبان Nintendo نسبت به کامپیوتر و جمع دارندگان کنسول‌های PS4 و Xbox One کمتر است، اما 5 بازی از 15 مورد حاضر در جدول پرفروش‌ترین‌ها انحصاری Switch هستند.

Persona 4 Golden هم با عرضه برای کامپیوتر به رتبه 18ام صعود کرد و Assassin's Creed: Odyssey هم دوباره به لیست 20 بازی پرفروش رسید که احتمالا بخاطر عرضه Assassin’s Creed: Valhalla تا چند وقت دیگر است.