Menu

تماشا کنید: نخستین نگاه به Menelik II رهبر تمدن اتیوپی در Civilization VI

همانطور که پیش‌تر در پردیس‌گیم خواندید، دومین بسته‌ی گسترش دهنده تحت عنوان New Frontier Pass برای Civilization VI مرتبط به تمدن اتیوپی بود. به گزارش پردیس‌گیم، این بسته در 23 جولای مصادف با 2 مرداد منتشر خواهد شد و حال نیز اطلاعات جدیدی از رهبر این قوم یعنی Menelik II به اشتراک گذاشته شده که می‌توانید در زیر بخوانید:

اتیوپی بیشتر بر ساختِ شهرهای واقع روی تپه‌ها تمرکز دارد و با استفاده از "مجلس وزرا" (Council of Ministers) به تقویت ایمان و اراده‌ی مردم و همچنین پیشرفت در فرهنگ و تکنولوژی می‌پردازد. شهرها با دریافت منابع بیشتر به Faith بیشتری نیز دست می‌یابند و این امر به هنگامِ اتصال جاده‌های شهرهای بزرگ دوچندان می‌شود.

اتیوپی می‌‌تواند با Faithهای خود باستان شناس و موزه‌های باستان شناسی خریداری کند. Menelik II می‌تواند با استفاده از شهرهای واقع روی تپه‌ها، به مقدار زیادی از فرهنگ و دانش بر پایه‌ی Faith برسد. نیروهای نظامی وی نیز به هنگام نبرد روی تپه‌ها قدرت بیشتری خواهند داشت. نیروهای سواره نظام با نام Oromo Cavalry نیز با حرکت روی تپه‌ها هیچ قدرتی از دست نمی‌دهند و مقدار دید بیشتری نیز کسب خواهند کرد.

ساختمان‌های منحصر بفرد قوم اتیوپی نیز که با نام کلیسای Rock-Hewn شناخته می‌شوند تنها روی تپه‌ها یا مناطق آتش فشانی قابل احداث هستند. این ساختمان‌ها مقدار Faith را افزایش می‌دهند و به هیچ وجه نیز قابل نابودی نیستند.

این بسته‌ی گسترش دهنده در تاریخ 23 جولای برای پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ، رایانه‌ةای شخصی، اکس باکس وان، مک و لینوکس منتشر خواهد شد. شما می‌توانید با قیمت 39.99 یورو اقدام به تهیه‌ی Civilization VI با بسته‌ی الحاقی اتیوپی کنید، و اگر مایل به خرید جداگانه‌ی بسته هستید، 4.99 یورو برای تهیه‌ی این دی ال سی کفایت می‌کند. در انتها شما را دعوت به تماشای تریلر مرتبط با Menelik II از Civilization VI می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه