Menu

تماشا کنید: بازی King of Seas معرفی شد

امروز شاهد معرفی بازی جدیدی مبتنی بر دزدان دریایی، برای کنسول‌های نسل هشتم و PC بودیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، یک سال است که استدیو 3DClouds در حال كار بر روي اين بازي تازه معرفي شده است. طبق اطلاعات منتشر شده توسط اين استديو، عنوان King of Seas قرار است تا به لطف مبارزات پر زد و خورد، گنجینه‌های مخفی و جزیره‌های گمشده‌اش، مخاطبان را در دنیای خود غرق کند. در King of Seas داستان با تلاش برای گرفتن انتقام مرگ پدر شخصیت اصلی شروع خواهد شد و به همین بهانه مخاطب پا به آب‌های ناشناخته خواهد گذاشت و سفر خود را برای تبدیل شدن به شاه دزدان دریایی آغاز خواهد کرد.

به لطف داشتن دنیایی پویا، در King of Seas، مجبور خواهید بود تا همواره برای پیش برد اهداف خود و مقابله با چالش‌ها برنامه ریزی کنید. در این بازی راه‌های دریایی پیوسته تغییر خواهند کرد این بدان معناست که برای تسخیر سرزمین‌های جدید، مجبور به طی کردن راه‌هایی تازه خواهید بود و یا شرایط آب و هوایی شما را وادار به طی کردن مسیرهای جدیدی برای رسیدن به جزایر، تبادل کالا و ارتقا کشتی خود خواهد کرد. در نهایت سازندگان نوید نبردها و ماجراجویی‌های متعددی در طی این بازی را داده‌اند.

King of Seas در پاییز سال جاری برای پلتفرم های PS4, Xbox One, Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد. در انتها شما را به تماشای تریلر این عنوان دعوت می‌کنیم:

دانلود SD-دانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه