Menu

نگاهی بر ایده‌های اولیه Ghost of Tsushima

به گزارش پردیس‌گیم، امروز روز بزرگی است، چرا که روز عرضه Ghost of Tsushima بر روی PS4 می‌باشد. اگر بازی را دیجیتالی خریده باشید احتمالاً هم‌اکنون در حال لذت بردن از بازی هستید.

حال که بحث بازی داغ است، بد نیست نگاهی هم بر ایده‌های اولیه بازی بیاندازیم ،ایده‌هایی که به مراتب متفاوت از محصول نهایی بوده‌اند. آقای برایان فلمینگ در بلاگ پلی‌استیشن درباره طرح‌های اولیه بازی صحبت کرده است. به نظر می‌رسد که در ابتدای کار خبری از ژاپن فئودالی و سامورائی‌ها نبوده و تنها چیزی که می‌دانستند این بود که، به یک جهان باز که بر مبارزات با سلاح سرد متمرکز است نیاز دارند. آن‌ها طرح‌هایی چون: دزدان دریایی، افسانه سه تفنگدار و راب روی (رابین هود اسکاتلندی)، را در سر داشتند. اما پس مطالعه در مورد حمله مغول‌ها در 1274 میلادی، بالأخره آن ایده طلائی و نهایی را یافتند.

Ghost of tsushima

"در آغاز راه، ما به این نتیجه رسیده بودیم که به یک جهان بزرگ و غیرخطی که مبتنی بر کسب تجربه و عناصر نقش‌آفرینی است نیاز داریم. عنوانی که در گیم‌پلی خود تمرکز ویژه‌ای بر مبارزات رو در رو و سلاح سرد داشته باشد. به جز این ایده اولیه چیز دیگری در سر نداشتیم. دزدان دریایی؟ راب روی؟ سه تفنگدار؟ همه این‌ها را از سر گذراندیم، ولی در آخر به ژاپن فئودالی و داستان یک سامورائی مبارز رسیدیم. این ایده زمانی تثبیت شد که در یک بعدازظهر پائیزی سرنوشت‌ساز به یک مطلب تاریخی درباره حمله مغول‌ها در سال 1274 میلادی به جزیره سوشیما برخوردیم. "

بازی Ghost of Tsushima هم اکنون و به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس است. تا کنون غالب نظرات منتقدان و کارشناسان درباره بازی مثبت بوده است. منتظر نقد و بررسی بازی توسط پردیس‌گیم در آینده نزدیک باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ کدام یک از این ایده‌های اولیه برایتان جذاب‌تر بوده است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.