Menu

عرضه عنوان Destiny 2: Beyond Light به تعویق افتاد

به گزارش پردیس‌گیم، این توسعه دهنده که قبلاً اعلام کرده بود این بازی قرار است درتاریخ سه‌شنبه، 1 مهر عرضه ‌شود طی خبری جدید با اعلام به تعویق افتادن زمان عرضه تاریخ سه شنبه ، ۲۰ آبان را برای آن مشخص کرد.

در ادامه پیام کاملی از شرکت توسعه دهنده بازی شرکت "بانجی" آورده شده است:

" ما تصمیم گرفته‌ایم که تاریخ عرضه نسخه Destiny 2: Beyond Light را به سه شنبه ، ۲۰ آبان منتقل کنیم.

به عنوان اولین فصل از یک سکانس جدید از Expansions ، Beyond Light سرآغاز دوره جدیدی از Destiny 2 است. ما داستانی قدرتمند برای گفتن و ویژگی‌های جدید باورنکردنی داریم که واقعاً برای تجربه بازیکنان هیجان زده هستیم. مثل همیشه ، هدف ما این است که جالب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین اتفاق ممکن را برای هواداران خود رقم بزنیم. برای این منظور، و برای بهتر شدن کیفی این عنوان ما تاریخ عرضه را به تعویق انداختیم.

چند ماه گذشته، با وجود گسترش بیماری کووید-19 برای ما یک چالش بوده است و همچنان در طول این بیماری همه‌گیر خواهد بود. ما باید یاد بگیریم با هم کار کنیم و به روش جدیدی در کنار هم کار کنیم، بدون اینکه مجبور به عدم همکاری با یکدیگر باشیم. با وجود این موانع ، ما هنوز متعهد به همان سطح کیفی هستیم که طرفداران ما انتظار دارند.

طی هفته‌های آتی، ما از آنچه در حال کار بر روی Beyond Light هستیم پرده بر می‌داریم. و این یعنی زمان عرضه و نمایش بازی به ۲۰ آبان نیز می‌رسد، اگرچه دیرتر از آن چیزی که در ابتدا پیش بینی شده بود اما ما خوشحالیم که این سفر را با شما تا زمان عرضه یعنی آبان ماه ادامه می‌دهیم. "

DESTINY 2: BEYOND LIGHT قرار است برای کنسول‌های PS4 ، Xbox One، و همچنین رایانه شخصی از طریق Steam و Stadia در دسترس قرار بگیرد. همچنین برای PS5 و Xbox Series X عرضه ‌می‌شود.