Menu

تماشا کنید: 40 دقیقه از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Stronghold: Warlords

به گزارش پردیس‌گیم، جدیدترین ویدئو از گیم‌پلی بازی Stronghold: Warlords با ما به اشتراک گذاشته شده است. این بازی همانطور که طرفداران و عاشقان عناوین استراتژیک می‌دانند، یک بازی استراتژیک با گیم‌پلی همزمان (Real Time) می‌باشد که به گونه‌ای شبیه‌ساز قلعه‌سازی نیز تلقی می‌شود.

وظيفه ساخت این بازی برعهده استودیو خوشنام Firefly Studios می‌باشد که سابقه نامزدی برای جوایز BAFTA را نیز در کارنامه دارد. ویدئو مذکور که در پائین آن را مشاهده خواهید کرد از بخش داستانی و تک‌نفره بازی ضبط شده است و جناح چین را به تصویر می‌کشد. به طور دقیق‌تر اگر بخواهيم اشاره کنیم، این ویدئو مرحله 31 از کمپین بازی به نام "Armies of Yan" را به تصویر می‌کشد که این درگیری به سال 226 قبل از میلاد و در جریان جنگ ایالت‌ها باز می‌گردد.

Firefly Studios

در جریان این 40 دقیقه گیم‌پلی بدون توقف، برنامه‌نویس ارشد Firefly Studios آقای مت اسمیت (Matt Smith) بازیکنان را با آخرین قابلیت‌ها و امکانات اضافه شده به این بازی استراتژیک و شبیه‌ساز قلعه‌سازی، آشنا می‌کند. این ویدئو شما را با واحدهای جدیدی چون آتش افروزها، محاصرین قلعه و قابلیت‌های جنگ سالاران آشنا خواهد کرد. همچنين این اولین ویدئویی می‌باشد که شما را با بخش جدید تک‌نفره بازی آشنا می‌سازد، البته قرار است ویدئوهای مشابه در آینده عرضه شود.
شایان ذکر است که استودیو سازنده بازی Stronghold: Warlords یعنی Firefly Studios ارزش و اهمیت زیادی برای نظرات و بازخوردهای طرفداران قائل است و هدف ارائه ویدئوهای این چنینی نیز علاوه بر معرفی قابلیت‌های جدید بازی، دریافت بازخورد از طرفداران است.

از زمان معرفی بازی در E3 استودیو سازنده به سختی در حال پردازش و بررسی نظرات طرفداران است و بالای یک سال است که این نظرات را چه در بخش بصری و چه صوتی و دیگر بخش‌های بازی اعمال می‌کند، مخصوصاً به تازگی پس از عرضه دمو بازی در استیم که توسط بیش از 30000 بازیکن در عرض یک هفته دانلود شده بود، Firefly Studios نظرات بازیکنان درباره گیم‌پلی را نیز مد نظر قرار داده است.

صحبت‌های آقای نیک تاناهیل (Nick Tannahill) مدیر بازاریابی Firefly Studios

"با توسعه به روش آزاد و بر طبق بازخوردهای کاربران، و اعمال نظرات جدید در صورت امکان، Stronghold: Warlords تبدیل به یک نسخه ویژه هواداران خواهد شد. نسخه‌ای که طرفداران در ساخت آن دخیل بوده‌اند. با چند صد هزار پیش‌خرید Warlords مورد انتظارترین بازی ما از زمان Stronghold 2 می‌باشد و من فکر می‌کنم این مهم و استقبال، از بحث و گفتگوی ما با طرفداران در دیسکورد (شبکه اجتماعی مخصوص گیمرها) و یوتیوب نشأت می‌گیرد. "

با عرضه این بازی در تاریخ سه‌شنبه 8 مهرماه، قلعه سازان و عاشقان عناوین استراتژیک می‌توانند در این بازی سفری داشته باشند به چین باستان و ویتنام به سوی ژاپن فئودال و به طرف امپراطوری مغول، شایان ذکر است که بازی در تاریخ مذکور از طریق استیم برای دارندگان PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویدئو گیم‌پلی بازی را در پائین مشاهده بفرمایید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران عناوین استراتژیک هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.