Menu

مدت زمان تقریبی مراسم نمایش بازی‌های کنسول XSX در ماه جولای مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از Gamingbolt به تازگی مدت زمان تقریبی مراسم نمایش بازی‌های کنسول Xbox Series X در ماه جولای مشخص شده و از سوی آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) اعلام شد.

اخیرا و در درون شبکه‌ی اجتماعی توییتر آقای آرون گرینبرگ، رییس بخش بازاریابی Xbox از این موضوع پرده برداشت که مراسم نمایش بازی‌های کنسول Xbox Series X در ماه جولای به طور تقریبی یک ساعت خواهد بود و نکته‌ی جالب ماجرا در این بود که ایشان اذعان کردند که مراسم نمایش بازی‌های کنسول Xbox Series X در ماه جولای تماماََ بر روی بازی‌ها تمرکز خواهد داشت و هیچ گونه صحبت‌ای از هیچ نوعی از "تجارت، دستگاه‌ها و کنسول‌ها و اخباری مشابه به این" نخواهد شد.

پیام کامل آقای آرون گرینبرگ که در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شده است به شرح زیر است:

"من میدانم که همه برای مراسم نمایش بازی‌های کنسول Xbox Series X در ماه جولای که هفته‌ی آینده به نمایش گذاشته می‌شود هیجان زده هستند، انتظارات به شدت بالایی را [احتمالا اشاره به درون شبکه‌های اجتماعی] دیده‌ام پس اگر گفتن این موضوع کمک‌ای می‌کند باید بگویم که این مراسم تنها بر روی یک چیز تمرکز دارد و آن هم بازی‌ها هستند؛ صحبتی از تجارت، دستگاه‌ها و کنسول‌ها و اخباری مشابه به این نخواهد بود، فقط بازی‌ها. تمام مراسم به طور تقریبی یک ساعت به طول خواهد انجامید که تنها بر روی بازی‌ها تمرکز دارد. امیدوارم از مراسم ماه جولای نمایش بازی‌های کنسول Xbox Series X لذت ببرید!"

نظر شما در رابطه با مدت زمان مراسم نمایش بازی‌های کنسول Xbox Series X در ماه جولای چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید…