Menu

تماشا کنید: تریلر جدید Assassin’s Creed Valhalla به آینده و سرنوشت Eivor می‌پردازد

به گزارش پردیس‌گیم، یوبیسافت تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرد که به شخصیت اصلی این عنوان یعنی Eivor مرتبط است و بخشی از آینده‌ی کاراکتر را نشان می‌دهد.

Eivor وایکینگی است که به دلیل وقوع جنگ‌های بیشمار، از سرزمین نروژ رانده شده و حال با جمع کردن افراد مدنظر خود، می‌خواهد خانه‌ی جدیدی برای قومش بیابد، و این خانه‌ی جدیدی جایی نیست جز انگلستان. او در جریان رسیدن به این مهم نه فقط با دشمنان و مقاومت انگلیس‌ها روبرو می‌شود، بلکه باید کشمکش‌های درونی خود را نیز غالب آمده و پیروز شود. امکان این که Eivor در راه افتخار قبیله‌ی خود همه چیز را از دست دهد نیز وجود دارد.

علاوه بر این باید متذکر شد که امروز نیز مینی آلبومی از موسیقی‌های متن Assassin’s Creed Valhalla منتشر شدند که شامل هفت قطعه موسیقی می‌باشند. آلبوم بازی توسط Jesper Kyd و Sarah Schachner ساخته می‌شوند و یکی از موسیقی‌ها نیز به دست Einar Selvik تنظیم شده است. شما می‌توانید هم‌اکنون از طریق اسپاتیفای به موسیقی متن گوش دهید یا از iTunes اقدام به خریداری آن کنید.

Assassin’s Creed Valhalla توسط استدیوی Ubisoft Montreal توسعه می‌یابد و داستان وایکینگی خشمگین و به دنبال افتخار با نام Eivor را روایت می‌کند. این بازی در کنارِ قرار دادن کاربران به عنوان یک وایکینگ و ارائه‌ی تجربه‌ای زیبا، دارای جهانی باز و چشم نواز است که پر از اسرار و رازهای عجیب است که با دوران تاریکی در انگلستان عجین شده‌اند.

بازیکنان می‌توانند فعالیت‌های زیادی را در Assassin’s Creed Valhalla تجربه نمایند؛ برای مثال حمله و غارت روستاها و قلعه‌ها، پیشرفت در قبیله و رسیدن به جایگاه خدایان در والهالا! Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 17 نوامبر مصادف با 27 آبان ماه برای رایانهة‌ای شخصی، اکس باکس وان، و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه