Menu

کوبا و جریانات سیاسی این کشور منبع الهام Far Cry 6 بوده است؛ نوید خاوری توضیح می‌دهد

چند شب پیش شاهد مراسم Ubisoft Forward بودیم و با رونمایی رسمی و تریلر سینماتیکِ زیبا و هیجان انگیز Far Cry 6 پی بردیم که این عنوان در سرزمینی خیالی به نام Yara جریان دارد. به گزارش پردیس‌گیم، اتمسفر و المان‌های نشان داده شده در تریلر به وضوح با الهام از آمریکای شمالی گرفته شده بود و با توجه به سخنان سازنده، کشور کوبا منبع الگو برداری Far Cry 6 بوده است.

آقای نوید خاوری در وبسایت رسمی Ubisoft با به اشتراک گذاشتن این موارد اعلام کرد که جو و حال و هوای بازی با الهام از کوبا و جریانات چریکی آنجا گرفته شده است. در سالهای اخیر کوبا جولان‌گاه مبارزان و آزادی‌خواهانی بوده که کشور را وارد بحبوحه‌ای انقلابی کرده‌اند. آقای خاوری گفت که حتی تیمی از سازندگان به کوبا مسافرت کرده‌اند تا با فرهنگ، مردم و و خود کشور آشنا شوند. او می‌گوید حتی صحبت‌هایی با گروهک مبارز Guerilla داشته‌اند تا بتوانند مبارزات را به بهترین شکل پیاده کنند. نوید خاوری اضافه کرد:

"من برای تحقیقی یک ماهه به جزیره‌ی کوبا رفتم و با مردم و موسیقی‌های آنجا آشنا شدم. همچنین صحبت‌هایی با اعضای سابق Guerilla نیز داشتم. ما نیز می‌خواهیم سرزمین Yara شاهد انقلابی گوریلا مانند اما در دنیای مدرن باشد و شما بتوانید در میان آنها قدم بردارید."

Far Cry 6 در 18 فوریه‌ی 2021 مصادف با 30 بهمن ماه 1399 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.