Menu

جزئیات جدیدی از بسته‌ی گسترش دهنده‌ی تمدن “اتیوپی” برای Civilization VI منتشر شد

چندی پیش با بسته‌های گسترش دهنده‌ی Civilization VI تمدن‌های متفاوتی همچون کلمبیا به بازی اضافه شدند. امروز به گزارش پردیس‌گیم، 2k اعلام کرد که تمدن دیگری در تاریخ 23 جولای مصادف با 2 مردادماه به این عنوان افزوده خواهد شد. این تمدن جدید اتیوپی می‌باشد و هر آنکس که Civilization VI – New Frontier را از قبل داشته باشد می‌تواند با آپدیتی رایگان محتوای جدید را در اختیار بگیرد. در غیر اینصورت می‌توانید این Frontier Pass را با قیمت 4.99 یورو تهیه کنید.

در بسته‌ی جدیدِ بازی یک رهبر و یک تمدن تازه به Civilization VI اضافه می‌شوند و در کنار این دو، چندین ساختمان جدید نیز به محصول مورد نظر اضافه می‌شود. این بسته‌ی الحاقی حالت جدیدی به نام Secret Societies (جوامع پنهان) را نیز به Civilization VI می‌افزاید. شما می‌توانید در حالت Secret Societies چهار جامعه‌ی قدرتمند و پنهان پیدا کنید که هر یک ویژگی‌های خود را دارند. با یافتنِ سردمدار هر یک از این جوامع، شما قدرت‌های خاصی به دست می‌آورید و مجبور نیز نیستید که آن‌ها را به فرماندهی یکی از شهرها بگمارید.

وقتی که عضو یکی از جوامع می‌شوید باید تا انتهای بازی با همان جامعه همراهی کنید. دوستی با دیگر بازیکنان در همان جامعه باعث تقویت دوستی و رابطه‌ی شما با آنان می‌شود و در دیپلماسی به کارتان می‌آید. دیگر بازیکنان که عضو جامعه‌ی دیگری شده‌اند رابطه‌ی خوبی با شما نخواهند داشت.

در آخر باید گفت کسانی که Civilization VI – New Frontier Pass را خریداری کرده‌اند دو رهبر جدید نیز دریافت خواهند کرد. تدی روزولت و بسته‌ی کاتررین دِ مدیچی. این بسته چندین مورد جدید همانند تغییراتی در پس زمینه‌ی رهبرها و چندین مورد دیگر در گیم‌پلی اضافه می‌کند.