Menu

تماشا کنید: تریلر جدید بازی DiRT 5 منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، Codemasters یک تریلر جدید از ویژگی‌های بازی DiRT 5 منتشر کرده است. تریلر حدود یک هفته پیش به صورت غیرقابل دسترسی بر بستر اینترنت بارگذاری شده بود، اما در صورتی که نمی‌توانستید آن را تماشا کنید، اکنون می‌توانید این تریلر را در ادامه این مطلب مشاهده کنید. در میان چیزهای دیگر که به طور رسمی تأیید شده خبر خوب این است که خریداران این نسخه از بازی برای PS4 و XBOX از ارتقاء این بازی به صورت رایگان برای کنسول‌های نسل بعد خود بهره‌مند خواهند شد هم برای کسانی که نسخه فیزیکی بازی را خریداری کرده باشند هم کسانی که نسخه دیجیتالی را خریده باشند.

این تریلر همچنین مواردی از قبیل مکان‌های موجود در بازی را شرح می‌دهد که شامل مواردی همچون برزیل، ایالات متحده آمریکا و مراکش از جمله مراحل مختلف مسابقه‌ای معرفی شده است که می‌توانید در آنها شرکت کنید.

همچنین مختصراً در مورد سفارشی سازی وسایل نقلیه، حالت عکس بازی ، پخش کننده حالت‌های آنلاین قادر به بازی و موارد دیگر در این ویدیو اشاره شده است.

DiRT 5 قرار است در تاریخ جمعه ، ۱۸ مهر برای PS4 ، Xbox One و PC منتشر شود و برای PS5 و Xbox Series X در اواخر سال منتشر خواهد شد. این بازی مسابقه‌ای یک گزینه مناسب برای به نمایش در آمدن قدرت پخش 120 فریم در ثانیه در هر دو کنسول نسل بعدی خواهد بود.

دانلود تریلر

تماشا به صورت تمام صفحه