Menu

درز یک تصویر دیگر از DualSense که شاید نمایان‌گر ابعاد حقیقی آن باشد

به گزارش پردیس‌گیم، در طی چند ماه گذشته، سونی به صورت آهسته و قطره چکانی اطلاعاتی درباره PS5 با ما در میان گذاشت. حال ما از شکل ظاهری کنسول و لوازم جانبی آن با خبریم، ولی هیچ اطلاعی از ابعاد دقیق آن‌ها نداریم.
با این‌که سونی هنوز اقدام به انتشار تصاویر حقیقی (منظور تصاویری که ابعاد واقعی دستگاه را نمایان کند) نکرده است، اما ما شاهد درز چندتایی بودیم، از جمله عکس معروفی که به ظاهر از محل مونتاژ PS5 گرفته شده بود و ابعاد PS5 را نمایان می‌کرد و همچنين عکسی که همین چند روز پیش پخش شده بود و ادعا می‌شد که نخستین عکس حقیقی از DualSense است.

DualSense

به تازگی در توئیتر شخصی به نام کاربری gamezawy_co اقدام به انتشار عکسی کرده است که به ظاهر بسیار واقعی به نظر می‌آید، این را می‌توان از ابعاد منطقی، بازتاب نور بر سطح دسته و سایه‌ها متوجه شد. هر چند هنوز هم نمی‌توان کاملاً از واقعی بودن آن اطمینان حاصل کرد، چرا که افراد زیادی هستند که با صرف وقت زیاد اقدام به ساخت تصاویر ساختگی و قلابی می‌کنند!

DualSense

تصویر بالا ساختگی است…

این دسته انقلابی یعنی DualSense با داشتن فناوری‌های نوینی چون بازخورد لمسی (haptic feedback) و ماشه‌های تطبیق پذیر ( adaptive triggers) و دیگر بهینه‌سازی‌ها، بسیار نویدبخش به نظر می‌رسد، هر چند نحوه کاربرد و استقبالی که قرار است از این فناوری‌ها صورت بگیرد، هنوز مشخص نیست. اما، توسعه‌دهندگان بزرگی چون Supermassive Games, Codemasters, Techland و Bethesda نظرات بسیار مساعدی درباره DualSense داده‌اند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این تصویر واقعی به نظر می‌رسد؟ به نظر شما از این قابلیت‌های فوق‌العاده DualSense استقبال می‌شود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.