Menu

بازی Tales of Crestoria هم‌اکنون برای تلفن‌های همراه در دسترس قرار دارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، بازی Tales of Crestoria اکنون برای iOS از طریق App Store و برای Android از طریق Google Play در دسترس است. خود بازی در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای انتشار رسمی آن است. در صورتی که نرم‌افزار بازی را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنید پیامی به شرح زیر برای شما نمایش داده می‌شود:

"با تشکر از شما برای نصب نرم‌افزار Tales of Crestoria. ما در حال آماده‌شدن برای انتشار بازی هستیم و از بازیکنان خود می‌خواهیم که کمی بیشتر صبر کنند تا همگی به طور رسمی شاهد انتشار بازی باشیم. با تشکر از حمایت شما، امیدواریم از Tales of Crestoria لذت ببرید."

جزئیاتی از بازی مطرح شده که به شرح زیر است:

"Tales of Crestoria یک عنوان ماجراجویی جدید با نام تجاری Tales برای موبایل است! قدم به درون این دنیای حماسی با سبک انیمه بگذارید و داستانی شگفت‌انگیز با شخصیت‌هایی متنوع را در دنیای Tales تجربه کنید.

این ماجراجویی انیمه / مانگا را از دست ندهید زیرا کاناتا و متحدینش ضمن تحمل سنگینی وزن گناهان گذشته خود، برای بقا در دنیای خیالی Crestoria می‌جنگند. Tales of Crestoria گیم‌پلی کلاسیک نقش‌آفرینی ژاپنی را با یک داستان اخلاقی، اصیل و فراموش نشدنی از Tales مخلوط می‌کند. کاناتا و میسلا به دلیل ارتکاب جنایات برای محافظت از یکدیگر، به عنوان "متجاوزان" شناخته شده و برای یافتن احترام از دنیایی که می خواهد آن‌ها را از وجود خود پاک کند، به یک ماجراجویی نقش آفرینی و حماسی پرداختند.

نبرد با دشمنانی متنوع و هیولاهایی قدرتمند در دنیایی خیالی Crestoria ساده و در عین حال هیجان‌انگیز و مبتنی بر سیستم مبارزات محبوب این سری است. کاناتا و متحدانش را با شخصیت‌های افسانه‌ای از سری‌های قبلی Tales ترکیب کنید تا تیم نهایی را تشکیل دهید و این تیم در تلاش برای بقا به شما کمک خواهد کرد!"