Menu

Death Stranding برروی رایانه‌های شخصی همانند یک فیلم سینمایی و برروی PS4 همچون یک سریال تلویزیونی به نظر می‌رسد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان Death Stranding از زمان عرضه‌ی خود همگان را شیفته‌ی محیط زیبا و پرجزئیات خود کرده است. این در حالی است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی با داشتن ویژگی‌های متمایز از نسخه‌ی کنسولی زیباتر و پرجزئیات‌تر از گذشته جلوه می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها پشتیبانی Ultrawide خواهد بود، چیزی که فقط نسخه رایانه‌های شخصی ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد کارگردان هنری بازی نیز تحت تأثیر آن قرار گرفته است.

طی گفتگویی با جف کیلی، کارگردان بازی هیدئو کوجیما و کارگردان هنری آن یوجی شینکاوا در مورد پورت نسخه‌ی کامپیوتری Death Stranding صحبت کردند. شینکاوا با استفاده از یک مثال جالب، کیفیت بصری نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را بهتر از نسخه‌ی کنسولی در نظر گرفته و گفت که با بروزرسانی‌های جدید، به خصوص پشتیبانی Ultrawide، کیفیت بصری بازی بهتر هم خواهد شد. وی گفت Death Stranding برروی رایانه‌های شخصی همانند یک فیلم سینمایی و برروی PS4 همچون یک سریال تلویزیونی به نظر می‌رسد.

شینکاوا بیان کرد: "البته در مقایسه با نسخه PS4 رزولوشن و نرخ فریم نیز ارتقا یافته است. اما بزرگترین شگفتی که فکر می‌کنم مردم نیز پس از تجربه‌یی بازی به آن دست یابند این‌ است که ما قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش فوق عریض 21:9 را به این نسخه اضافه کردیم، و مطمئناً این چشم انداز افقی بازی را گسترش می‌دهد و شما را بیشتر از گذشته در خود غرق می‌کند. همچنین، وقتی میزان دید وسیع‌تری دارید می‌توانید دشمنان بیشتری را مشاهده کنید، همچنین می‌توانید مکان‌هایی را که می‌خواهید به آنجا بروید راحت‌تر از گذشته پیدا کنید، زیرا میزان اطلاعات موجود در صفحه نمایش شما اکنون بسیار بیشتر شده است.

"بنابراین در مقایسه با مورد قبلی، می‌توانم بگویم که شما در بازی قبلی به نوعی یک سریال تلویزیونی را تماشا می‌کنید، اما این بار در نسخه PC تصور می‌کنید که در حال تماشای یک فیلم سینمایی هستید."

مقایسه‌ی جالب صورت گرفته به نوعی تفاوت کیفیت بصری دو نسخه‌ی PS4 و رایانه‌های شخصی را نشان می‌دهد. با وجود فوق‌العاده بودن گرافیک و جزئیات بازی در نسخه‌ی کنسولی اما طبیعتا در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی شاهد کیفیتی بهتر از قبل خواهیم بود.