Menu

عنوان Vampire’s Fall: Origins پاییز امسال به Xbox One و Switch می‌آید

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، به گفته‌ی Early Morning Studio توسعه‌دهنده‌ی عنوان نقش‌آفرینی Vampire’s Fall: Origins، این عنوان در پاییز امسال برای Xbox One و Switch منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که Vampire’s Fall: Origins هم‌اکنون برای Android از طریق Google Play ،برای iOS از طریق App Store همچنین برای رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه Steam در دسترس بازیبازان قرار دارد.

امپ کولنجین از Early Morning Studio در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: "Vampire's Fall: Origins ادای احترام ما به نقش‌آفرینی‌های کلاسیک است." وی ادامه داد: "پس از دریافت بازخوردهای بسیار مثبت از طرف بازیکنان بخش تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی، ما هیجان‌زده هستیم که عنوان Vampire's Fall: Origins را روی کنسول ها نیر عرضه کنیم و بدین شکل افراد بیشتری بتوانند از یک عنوان نقش‌آفرینی با محوریت داستان تاریک یک خون آشام لذت ببرند."

جزئیات مطرح شده توسط این استودیو بدین شرح است:

"عنوان Vampire's Fall: Origins یک نقش‌آفرینی جهان باز دو بعدی است که شامل یک مجموعه رزمی تاکتیکال در دنیای تخیلی قرون وسطایی است. بعد از اینکه جادوگر بدخواه روستای Vamp'Ire را از بین می‌برد، بازیکنان به عنوان یک خون آشام تازه به دنیا آمده با مأموریت انتقام جویی و متوقف کردن عواقب اقدامات جادویی و تاریک دشمن شیطانی راهی سفری پرخطر و مهیج می‌شوند. قهرمان تنهای بازی برای رسیدن به اهداف خود باید در جهان وسیع بازی گشت‌و گذار کرده، مامویت‌های مختلف را به اتمام رسانده و با تعداد زیادی از NPCهای موجود در محیط بازی به گفتگو بپردازند تا به اسرار پنهان این دنیای تاریک و اتمسفر گیرای آن پی ببرند."

"این که آیا تصمیم دارید در یک مسیر صحیح قرار بگیرید یا با فریب و گول زدن راه خود را ادامه دهید، با دشمنان بی شماری روبرو خواهید شد و با باز کردن مهارت‌ها و توانای‌ ها، و همچنین به روزرسانی لوازم خود، سطح مهارت شخصیت خود را بالا خواهید برد. با بیش از 50 ساعت گیم‌پلی، بیش از 250 قطعه سلاح و زره‌های مختلف و گوناگون و قسمت شخصی‌سازی غنی، عنوان Vampire's Fall: Origins مضمون خون آشام‌های مدرن را بر روی پییچش‌های نقش‌آفرینی‌های کلاسیک قرار می‌دهد."

ویژگی های اصلی بازی:
-دنیای وسیع و غنی با بیش از 50 ساعت گیم‌پلی.
-داستان درگیرکننده و سیستم دیالوگ‌گویی تاثیرگذار.
-مبارزات مبتنی بر تاکتیک‌های متنوع.
-قابلیت شخصی‌سازی غنی و وسیع.
-بیش از 60 مهارت و توانایی برای ارتقا و شکل دادن شخصیت خود.
-بیش از 250 قطعه سلاح و زره‌های منحصر به فرد.