Menu

تاریخ شروع آزمایش بازی Marvel’s Avengers توسط بازیکنان مشخص شد

بازی Marvel's Avengers یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که امسال منتشر می‌شود، اما قبل از عرضه آن می‌توانید تا چند روز آن را آزمایش کنید تا درباره خرید خود تصمیم بگیرید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، سایت IGN اعلام کرد بازی Marvel's Avengers در مرداد ماه وارد فاز بتا می‌شود و بازیکنان می‌توانند قبل از عرضه به تجربه این عنوان برای مدتی محدود بپردازند. کسانی که بازی را برای PS4 پیش‌خرید کرده باشند، روز 17 مرداد دسترسی اختصاصی به این بتا خواهند داشت و یک هفته بعد در 24 مرداد هم دارندگان Xbox One و کامپیوتر می‌توانند آن را بازی کنند. اگر بازی را پیش‌خرید هم نکردید نگران نباشید، چراکه در 24 مرداد همه دارندگان PS4 می‌توانند وارد بتای آن شوند و این دسترسی همگانی روز 31 مرداد برای Xbox One و کامپیوتر هم آزاد خواهد شد.

شاون اسکیگ، خالق بازی Marvel's Avengers، می‌گوید این بتا بخش کمی از تمام ویژگی‌های بازی نهایی را دارد و به بازیکنان اجازه بازی کردن مقداری از قسمت داستانی، ماموریت‌های چندنفره، پیشرفت قهرمانان، حالت War Zone و محتویات یک ویژگی جدید به‌نام Drop Zones را می‌دهد. درباره Drop Zones بعدا اطلاعاتی بیشتر منتشر می‌شود.

شرکت Square Enix همچنین اعلام کرد پخش دوم برنامه War Table روز 8 مرداد، ساعت 21:30 به وقت تهران، انجام خواهد شد. در قسمت قبلی War Table بخش‌هایی از گیم‌پلی قسمت داستانی و حالت آنلاین و سایر ویژگی‌ها نمایش داده شدند.

بازی Marvel's Avengers روز 14 شهریور برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox One و Google Stadia منتشر می‌شود. بازی برای PS5 و Xbox Series X هم اواخر سال میلادی جاری در دسترس خواهد بود.