Menu

سازنده‌ی Sword Art Online Alicization Lycoris: تا دو هفته‌ی دیگر آپدیتی برای رفع مشکلات بازی منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، تنها چند روز از انتشار بازی Sword Art Online Alicization Lycoris گذشته و مشکلات زیادی گریبان‌گیر این عنوان اقتباسی شده‌اند. در آخرین برنامه‌ی اسریمِ Bandai Namco که در 9 جولای برگزار شده بود سازندگان اعلام کردند که آپدیتی برای رفع مشکلات بازی منتشر خواهد شد.

شما در نخستین لحظات تجربه‌ی بازی با مسائل عجیب و غریبی روبرو خواهید شد. افت فریم وحشتناک، کمبودِ محتوا، مشکلات دوربین و… همگی دست به دست هم داده‌اند تا بازیکن تجربه‌ای ناامیدکننده از Sword Art Online Alicization Lycoris داشته باشد. حال سازنده‌ی این عنوان یعنی Futami اعلام کرده است که آپدیتی برای بازی منتشر خواهد شد و تمامی موارد ذکر شده را برطرف خواهد نمود.

از آن جایی که کاپیتالیسم هنوز به موفقیت نرسیده، این آپدیت رایگان خواهد بود و نیازی به پرداخت پول نخواهید داشت. مطمئنا مجانی بودنِ این آپدیت حق مسلم بازیکن است و نمی‌توان با این حرف‌ها بازیکن ناراضی را به سمت خود جلب کرد. طبق تجربه‌ی چند ساعته‌ای که از بازی داشتم مشخص شد که باز هم نامکو شکستی دیگر را تجربه کرده و هنوز تا دیدن عنوانی اقتباس شده از انیمه‌های مشهور که کیفیت بالایی داشته باشند زمان زیادی باقی مانده است.

طبق گفته‌های Futami این آپدیت بزودی منتشر می‌شود. او مدعی شده که شیوع کرونا باعث می‌شود که تاریخ واضحی برای آپدیت نداشته باشند اما حداکثر تا دو هفته‌ی دیگر بازیکنان می‌توانند آپدیت مذکور را دریافت کنند.