Menu

تاریخ مراسم QuakeCon at Home 2020 مشخص شد

شرکت Bethesda Softworks اعلام كرده است كه مراسم QuakeCon امسال به صورت آنلاین و تحت عنوان QuakeCon at Home 2020 برگزار خواهد شد و شامل لایو استریم، تورنومنت و جمع آوری پول برای خیریه‌ها خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، مهمترین سرفصل‌های این مراسم، طبق اعلام Bethesda Softworks، به شرح زیر هستند:

"استریم ویژه سراسری:

QuakeCon at Home شامل آخر هفته‌ای پر از محتوای استریم شده از سراسر دنیا خواهد بود که در روز جمعه، 17 مرداد، ساعت 8:30 عصر با خوش آمد گویی دیجیتال Bethesda’s QuakeCon شروع می‌شود. برنامه مراسم شامل استریم و سورپرایزهای تمام وقت به همراه تیم‌هایی از انجمن‌های Bethesda از سراسر جهان است که همه با هدف جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه اقدام به استریم می‌کنند.

تیم نوییچ QuakeCon:

بازی کردن و به اشتراک گذاری بازی‌ها هسته اصلی QuakeCon است و امسال برای اولین بار جامعه جهانی QuakeCon در قالب تیم تووییچ QuakeCon با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. هدف این تیم جشن گرفتن QuakeCon، بازی کردن و به اشتراک گذاری بازی‌ها و تلاش برای جمع آوری پول برای خیریه‌های پشتیبانی شده توسط QuakeCon است.


تورنومنت ورزش‌های الکترونیکی:

QuakeCon بدون یک تورنومنت معنای چندانی ندارد و از این رو این تورنومنت امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لیگ حرفه ای Quake در سال 2019-2020 در روز یکشنبه، ساعت 1:30 بامداد، در مسابقه قهرمانی Quake به سرانجام خواهد رسید. 24 بازیکن برتر از خانه‌هایشان برای کسب عنوان قهرمانی و دریافت 150.000 دلار جایزه نقدی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


ابتکارات خیر خواهانه:

جمع آوری پول برای خیریه‌ها سال‌هاست که بخشی از QuakeCon بوده است و شركت كنندگان تاثير قابل توجهي بر گروه‌هاي محلي، ملي و بين‌المللي گذاشته‌اند. اين ميراث QuakeCon امسال نيز ادامه خواهد يافت و بازيكنان مي‌توانند به خيريه‌هاي مختلف كمك كنند.


خيريه حيوانات:

در QuakeCon امسال براي كمك به خيريه‌هاي مربوط به حيوانات نيز اقدام خواهد شد و تماشاگران مي توانند با خريد تي‌شرت‌هاي جديد “Dogvahkiin” و “Catodemon” به اين خيريه‌ها كمك كنند.

همچنين علاقه‌مندان می‌توانند اجناس مربوط به مراسم QuakeCon سال جاري را از فروشگاه‌هاي آنلاين بتزدا تهيه كنند."

در پایان لازم به ذکر است که QuakeCon امسال از تاريخ 17 تا 19 مرداد برگزار خواهد شد.