Menu

گزارش: سونی تولید PS5 را تا دو برابر افزایش می‌دهد

باورش سخت است، اما احتمالا فقط 4 یا 5 ماه تا عرضه دستگاه‌های PlayStation 5 و Xbox Series X فاصله داریم و با این حال نه قیمت آن‌ها را می‌دانیم و نه از روز دقیق انتشارشان خبر داریم. سخت است که پیش‌بینی کنیم تا ماه نوامبر و اکتر چه اتفاقی می‌افتد چراکه بیماری همه‌گیر کووید-19 ادامه‌دار شده و هنوز هم بخش‌هایی از جهان در مقیاس بالا تحت تاثیر آن هستند. اگر خبرهای اخیر درست باشند، پس سونی تمام تلاش خود را می‌کند تا PS5 را منتشر کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طبق مقاله جدید Nikkei که بعدا توسط Bloomberg هم منتشر شد، سونی قصد دارد با توجه به گزارشات خط تولید PS5 را تا 50 درصد افزایش دهد. هدف آن‌ها این است که تا پایان سپتامبر 5 میلیون واحد ساخته شود و تا انتهای سال بین ماه‌های اکتبر و دسامبر 5 میلیون واحد دیگر تولید شود. واضح است که این یعنی میزان تولید کنترلر DualSense هم بیشتر خواهد شد.

این خبر روی کاغذ عالی به‌نظر می‌رسد، اما به هر حال هشداری است که محدودیت انتشارات می‌تواند باعث کمبود موجودی در تعطیلات میلادی امسال شود، بنابراین حتی با وجود این افزایش تولید باز هم تضمینی نیست که فروشگاه‌ها مقدار زیادی PS5 برای فروش داشته باشند. در حالی که بعضی از کشورها شرایط‌شان روبه بهبودی است، اما باز هم ترس از موج دوم شیوع این بیماری وجود دارد که می‌تواند دوباره برنامه‌های تولید را خراب کند.