Menu

عنوان Assassin’s Creed Valhalla دارای 25 نوع دشمن مختلف است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، هنگامی که شرکت فرانسوی Ubisoft گیم‌پلی عنوان موردانتظار Assassin's Creed Valhalla را در رویداد اخیر خود در Ubisoft Forward نشان داد، یکی از مواردی که آن‌ها در مبارزات بازی روی آن تمرکز داشتند این واقعیت بود که بازیکنان با انواع مختلفی از دشمن روبرو می‌شوند که ظاهرا بیشترین نوع دشمنان برای یک بازی Assassin's Creed در کل این سری‌بازی محبوب است.

در مصاحبه با GamingBolt در گفتگوی اخیر خود، داربی مک داویت، کارگردان بخش روایی بازی، این موضوع را با جزئیات بیشتری توضیح داد. وی گفت: "درخصوص سیستم مبارزات Assassin's Creed Valhalla، ما می‌خواستیم احساسی واقعی از تجربه وایکینگ‌‌ها در نبرد را منعکس کنیم، و توجه ویژه‌ای به اثرگذاری این مورد در هنگام جنگ احشایی داشتیم." وی گفت: "وایکینگ‌ها مبارزانی خشن و بی‌باک بوده‌اند، اما مبارزان زیرک و همه‌کاره نیز بودند و این نشانگر تنوع بسیار زیاد سلاح‌ها، کارکردهای دوگانه‌ی آن‌ها و سبک‌های متنوع مبارزات بازی برای پیشبرد مراحل است. "

مک دوییت توضیح داد که 25 نوع دشمن منحصر به فرد در Assassin's Creed Valhalla وجود دارد که هر یک از آن‌ها سبک‌های مختلف نبرد، نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارند. دشمنان همچنین می‌توانند از اشیاء موجود در محیط بازی به نفع خود استفاده کنند، در حالی که برخی نیز می‌توانند با تاکتیک‌های Eivor سازگار شوند و راه‌های جدیدی برای دفاع از خود پیدا کنند.

مک دویت گفت: "Eivor باید با انواع زیادی از دشمنان روبرو شود. Assassin's Creed Valhalla نه تنها از 25 نوع دشمن مختلف استفاده می‌کند، بلکه ما یک سیستم دفاعی را نیز پیاده‌سازی کرده‌ایم، بنابراین بازیکنان می‌توانند از نقاط ضعف دشمنان استفاده کنند تا آن‌ها را در زمانی کمتر و با روش‌هایی سریع‌تر سلاخی کنند."

وی ادامه داد: "هر نوع دشمن بازی روش منحصر به فردی برای به چالش کشیدن بازیکن دارد. به عنوان مثال، بعضی‌ها می‌توانند برای حملات ویژه با یکدیگر هماهنگ باشند، در حالی که برخی دیگر از اشیاء موجود در محیط اطراف خود به نفع خود استفاده می‌کنند. برخی از دشمنان حتی ممکن است با آنچه بازیکنان در حین مبارزه انجام می‌دهند سازگار شوند و راه‌هایی برای دفاع از خود پیدا کنند. "

وی افزود: "دشمنان همچنین شخصیت و احساسات خود را در هنگام مبارزات نشان می‌دهند. بعضی از آن‌ها ممکن است از Eivor ترسیده و سعی کنند بازیکن را در معرض خطر قرار دهند، در حالی که دیگران مصمم‌تر هستند و هر کاری می‌کنند که بتوانند هدف خود را به اتمام برسانند حتی اگر این به معنای آسیب رساندن به خودشان باشد."

عنوان مورد انتظار Assassin's Creed Valhalla در تاریخ 17 نوامبر برای PS4 ، Xbox One ، PC و Stadia منتشر می‌شود. انتشار بازی بر روی کنسول‌های نسل نهمی PS5 و Xbox Series X نیز تایید شده که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.