Menu

جزییات بیشتری از عنوان Microsoft Flight Simulator منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، سرانجام طرفداران سبک پرواز و خلبانی می‌توانند بال‌های خود را گسترش دهند زیرا استودیو توسعه‌دهنده‌ی بازی Asobo Studios و ناشر آن Xbox Game Studios اعلام کردند که Microsoft Flight Simulator در 18 اوت منتشر خواهد شد. آزمایش بتا بازی نیز در تاریخ 30 ژوئیه آغاز خواهد شد. بازیکنانی که کد نسخه Alpha را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در بتای آزمایشی بازی نیز شرکت کنند.

با توجه به خانه‌نشین شدن افراد زیادی به دلیل ویروس COVID-19، رفتن به آسمان در Microsoft Flight Simulator (تقریباً) به اندازه‌ای خوب است که در زندگی واقعی آن را تجربه می‌کنید، جایی که می‌توانید خود را در حال رفتن به مقصدی زیبا و دور از همه‌ی درگیری‌های ذهنی موجود تصور کنید.

دیوید ددنین مدیر کریتیو (Creative Director) از Asobo Studios در گذشته درمورد چگونگی عوامل ایجاد کننده و تاثیرگذار بر آب و هوا در مکانیزم بازی، اطلاعاتی را با بازیکنان به اشتراک گذاشت. Microsoft Flight Simulator باران سه بعدی حجمی را به همراه پراکندگی رنگین کمان حجمی معرفی می‌کند. هر قطره باران همچنین تحت تأثیر سرعت هواپیما است که به واقع‌گرایی بازی اضافه می‌کند. مه نیز وجود دارد و همچنین فرایند یخ زدن که بسته به درجه حرارت خارج از کابین خلبان در هواپیما شکل می‌گیرد. برای افزودن به واقع‌گرایی بازی درخصوص هواپیماها، این بازی همچنین از داده‌های دنیای واقعی استفاده می‌کند تا تعیین کند که چگونه چرخه سالانه روز و شب بسته به زمان سال، بر موقعیت خورشید و ماه تأثیر می‌گذارد. بنابراین در طول تابستان، خورشید بالاتر خواهد بود و در زمستان پایین‌تر خواهد بود. ستارگان نیز بسته به داده‌های دنیای واقعی به طور دقیق در آسمان قرار می‌گیرند.

جورگ نویمان، رئیس بخش Microsoft Flight Simulator از Xbox Game Studios گفت: "ما از حمایت و ارادتی که در طی 38 سال گذشته باعث حرکت رو به جلوی جامعه‌ی شبیه‌سازی پرواز شده است هیجان‌زده و فروتنیم. از زمان انتشار اولین Microsoft Flight Simulator در سال 1982، ما می‌دانستیم که سرانجام زمان مناسب برای تولید نسخه‌ی بعدی فرا‌خواهد رسید. " وی ادامه داد "ما ابزار، فناوری، شرکا و سخت افزار مناسب داریم تا واقعی‌ترین و معتبرترین شبیه ساز پرواز را تا به امروز منتشر کنیم."

سه نسخه از Microsoft Flight Simulator در دسترس است: نسخه standard که شامل 20 هواپیمای پرجزئیات و 30 فرودگاه دست‌ساز است و شما را به میزان 59.99 دلار به خرج می‌اندازد. نسخه استاندارد Microsoft Flight Simulator نیز به عنوان بخشی از Xbox Game Pass برای PC در روز اول قرار داده می‌شود. نسخه Deluxe شامل همه چیزهایی است که در نسخه استاندارد وجود دارد به همراه پنج هواپیمای اضافی و پنج فرودگاه بین‌المللی و با قیمت 89.99 دلار منتشر می‌شود. نسخه Premium ساخته شده بر روی نسخه Deluxe است، شامل تمامی موارد گفته شده برای‌ نسخه‌ی standard و Deluxe و همچنین 10 هواپیمای اضافی و 10 فرودگاه بین المللی برای کل 35 هواپیما و 45 فرودگاه دست ساز است و 119.99 دلار قیمت دارد.

Microsoft Flight Simulator در تاریخ 18 اوت را برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و پیش خرید بازی از امروز آغاز می‌شود. همچنین می‌توانید امروز این بازی را بر Xbox Game Pass قرار داده و در روز اول انتشار از تجربه‌ی آن لذت ببرید. اگرچه ممکن است نیاز به کمی فضای خالی داشته باشید زیرا گفته می شود بازی نیاز به 150 گیگابایت فضای خالی برای نصب دارد.