Menu

بازی PUBG بیش از 70 میلیون نسخه فروش داشته است

هر نسل حداقل یک بازی می‌بینیم که پایه‌گذار سبک و ایده جدیدی است و روی پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی تاثیر می‌گذارد. در این نسل چند بازی این کار را کردند، اما یکی از اولینِ آن‌ها بازی Player Unknown's Battlegrounds بود. این عنوان اولین بازی تیراندازی کاملا بتل رویالی بود که دیدیم و سیستم آن الهام‌بخش بسیاری از توسعه‌دهندگان دیگر شد. حالا این عنوان علاوه بر اولین بودن در یک سبک، پرفروش‌ترین آن نیز است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، سایت GamesIndustry اعلام کرد که فروش PUBG به بالای 70 میلیون نسخه رسیده است. این یعنی PUBG پرفروش‌ترین عنوانی است که در این نسل منتشر شده است (البته Grand Theft Auto V را هم داریم، منتها از نظر فنی آن بازی برای نسل قبل است).

شایان ذکر است که این بازی در سرویس Xbox Game Pass هم در دسترس است و برای کسانی که در Google Stadia Pro ثبت‌نام کردند هم رایگان بود. معلوم نیست آیا آمار این دو سرویس هم به نوعی حساب شده یا نه، اما در هر صورت اعداد و ارقام فوق‌العاده‌ای می‌بینیم.

PUBG ابتدا برای کامپیوتر منتشر شد و به آرامی راه خود را در کنسول‌ها با عرضه برای PS4 و Xbox One پیدا کرد، تا اینکه نسخه‌های موبایلی آن هم منتشر شدند. اخیرا برای Google Stadia هم در دسترس قرار گرفته است.