Menu

Hellraid آخرین بسته‌ الحاقی برای بازی Dying Light نخواهد بود پشتیبانی بیشتری برنامه‌ریزی شده است

به گزارش پردیس‌گیم، همه ما منتظر بازی زامبی بعدی از Techland هستیم، دنباله جاه طلبانه بازی نسخه اول که قرار است با نام Dying Light 2 عرضه شود که این بازی در مراحل تست نهایی قرار دارد، اما وقتی واقعاً آن را خواهیم دید که عرضه جهانی شود هنوز از آن زمان دقیق آن اطلاعی نداریم. اما اولین نسخه بازی همچنان مورد حمایت و پشتیبانی استودیو است و به نظر می‌رسد هنوز هم برای مدتی این اتفاق ادامه خواهد یافت.

Ola Sondej، مدیر ارشد روابط عمومی شرکت Techland، در مصاحبه با Gamecrate با صحبت در مورد جدیدترین بسته‌الحاقی که برای بازی Dying Light آمده است گفت: این بسته‌ الحاقی قرار است هفته آینده عرضه شود و اساساً مبتنی بر بازی کنونی است که Techland روی آن کار می‌کند. وقتی سؤال شد كه آیا این بسته‌ الحاقی نهایی بازی خواهد بود Sondej با تعجب گفت: "پشتیبانی هنوز هم برای این بازی برنامه ریزی شده است و ما به Dying Light: Hellraid به عنوان بسته‌ الحاقی نهایی فکر نمی‌کنیم و قصد داریم پشتیبانی خود را از Dying Light ادامه دهیم."

هنوز مشخص نیست که آیا پشتیبانی به معنای ارائه بسته‌های ‌الحاقی با این شکل و شمایل است یا مواردی در مقیاس کوچکتر، اما به هر ترتیب Dying Light همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد. این بازی در حال حاضر برای PS4 ، Xbox One و PC در دسترس است، و بسته‌ الحاقی جدید Hellraid در تاریخ شنبه، ۴ بهمن عرضه می‌شود.