Menu

جنسیت Eivor در Assassin’s Creed: Valhalla را هر زمان در بازی می‌توان تغییر داد

در Assassin's Creed: Odyssey بازیکنان اجازه انتخاب بین شخصیت مذکر و مونث را داشتند و Ubisoft این روند را با Valhalla هم ادامه می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد این‌بار چنین انتخابی به سطح دیگری رفته و می‌توانید هر لحظه در بازی جنسیت Evor را تغییر دهید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، اریک بپتایزت، کارگردان فنی بازی Assassin's Creed: Valhalla، در مصاحبه‌ای با GamesRadar توضیح داد:

"مهم بود که این گزینه را در دسترس بازیکنان بگذاریم. این چیزی است که بازیکنان می‌توانند برای آن تصمیم بگیرند، چون تاثیراتی روی روایت داستان دارد، البته 2 داستان کاملا متفاوت نیستند. هر گزینه‌ای که برای شخصیت شما تصمیم گرفته شود، داستان در هر صورت همان می‌ماند.

ما می‌خواهیم که شما آزادی آزمایش کردن را داشته باشید. بله باید تصمیم‌گیری کنید، ولی می‌توانید آزمایش کنید. همه چیز در Assassin's Creed: Valhalla به همین شکل است. این آزمایش می‌تواند همچنین در سطح سختی، درخت مهارت، جنسیت و غیره باشد.

ما می‌خواهیم یک بازیکن تمام امکانات داخل بازی را تجربه کند و این از نظر ما بسیار مهم است."

نکته جالب اینجاست که بازی توضیح می‌دهد چرا می‌توانید هر لحظه در بازی جنسیت شخصیت Eivor را عوض کنید و مربوط به روایت داستان است. داربی مک‌دویت، کارگدان روایت داستانی Assassin's Creed: Valhalla، در مصاحبه‌ای با IGN گفت:

"شما می‌توانید به بخش Animus در بازی ما بروید. در آنجا گزینه‌ای برای تغییر جریان حافظه وجود دارد. توضیح علت آن یکی از رازهای بلند مدت بازی را لو می‌دهد و بهتر است خودتان در بازی تجربه کنید؛ اما این را می‌گویم که علت امکان تغییر جنسیت شخصیت Eivor در هر لحظه از بازی، به‌طور کامل ماهیت علمی-تخیلی بازی ما را در بر می‌گیرد.

ما چیزی به نام حافظه ژنتیکی و Animus داریم. به چه روش‌هایی می‌توان با آن بازی کرد؟ و چگونه می‌توانیم طوری از آن کار بکشیم که بتوانید مذکر و مونث بودن شخصیت خودتان را انتخاب کنید؟ ما روشی پیدا کردیم که فکر می‌کنیم بسیار قانع کننده است."

بازی Assassin's Creed: Valhalla در روز 27 آبان برای کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازی برای PS5 و Xbox Series X هم عرضه می‌شود، اما تاریخ انتشار آن برای این کنسول‌ها مشخص نیست.