Menu

تماشا کنید: جزئیات بیشتری از عنوان The Dark Pictures Anthology: Little Hope منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، عنوان The Dark Pictures Anthology: Little Hope دومین نسخه در سری‌بازی The Dark Pictures Anthology و دنباله‌روی بازی Man Medan_ که در سال 2019 منتشر شد_ برای PlayStation 4 ، Xbox One و PC در تاریخ 30 اکتبر منتشر می‌شود. ناشر این عنوان Bandai Namco و توسعه دهنده‌ی آن استودیوی Supermassive Games می‌باشد.

افرادی که بازی را قبل از انتشار خریداری کنند به محتوای اضافی The Curator’s Cut دسترسی خواهد داشت که علاوه بر کات‌سین های سینمایی بیشتر، شخصیت‌های قابل بازی دیگری در درسترس بازیکنان و طرفداران این سری قرار می‌دهد. در اروپا نیز نسخه های Limited و Collector در دسترس خواهد بود.

نسخه Limited بازی که فقط در یکسری خرده‌فروشی خاص موجود است، شامل هر دو نسخه‌ی Anthology The Dark Pictures: Anthology: Hope و The Dark Pictures Anthology: Man of Medan، نقشه پارچه‌ای Anthology The Dark Pictures، دو پین نقشه و یک جعبه فولادی (با چهار اسلات) می‌باشد. همچنین نسخه Collector بازی که به صورت انحصاری در فروشگاه اینترنتی Bandai Namco Entertainment Europe موجود خواهد بود شامل The Dark Pictures Anthology: Little Hope، یک نقشه پارچه‌ای Anthology The Dark Pictures، دو پین نقشه، یک جعبه فولادی (با چهار اسلات) و یک ماکت از Mary's 1692 Poppet می‌باشد.

در قسمت توضیحات بازی آمده است:

"هر بار شروع بازی جدید تحت تأثیر وقایع دنیای واقعی یا واقعیت‌های موجود، داستان یا افسانه‌هایی تاریک است و از یک داستان، شرایط محیطی و شخصیت‌های کاملا جدید برخوردار است. هر بازی جدید در مجموعه‌ی The Dark Pictures Anthology یک تجربه ترسناک سینمایی جدید را به صورت تک و چند نفره با قابلیت Shared Story و به شکل قابل پخش با یک دوست آنلاین و به صورت حالت Movie Night ارائه می‌دهد که در آن حداکثر پنج بازیکن می‌توانند به صورت آفلاین و پاس-پد بازی کنند.

Little Hope دومین بازی در The Dark Pictures Anthology است. چهار دانشجو و استاد آنها در شهری متروکه به دام افتاده و به حالت منزوی و درحالیکه امید چندانی ندارند باید از کابوس‌هایی که بی امان آنها را از طریق مه تعقیب می‌کنند، فرار کنند."

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

نظر شما در خصوص این بازی ترسناک چیست؟ آیا این بازی می‌تواند نظرات منتقدین و بازیکنان را به خود جلب کند؟