Menu

Far Cry 6 اولین بازی این سری است که به شما اجازه گشت‌وگذار در یک شهر بزرگ را می‌دهد

بازی‌های Far Cry همیشه محیطی جنگلی یا ساحلی داشتند و خیلی کم پیش می‌آمد که تمدنی بزرگ را درون آن‌ها ببینیم؛ اما داستان نسخه ششم این سری در حالت خیالی کوبا و شهر Yara جریان دارد که برای اولین‌بار در این سری یک محیط تکامل یافته شهری را به ارمغان می‌آورد و بازیکنان به‌طور کاملا آزادانه می‌توانند در Yara به گشت‌وگذار بپردازند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، نوید خاوری، کارگردان روایت داستانی Far Cry 6، در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود گفت:

"حتی همین که بخشی از توسعه چنین چیزی بودم هم تجربه شگفت‌انگیزی برای من محسوب می‌شد. تیم ما کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است؛ باعث افتخار است که اولین بازی Far Cry را بسازیم که یک شهر بزرگ و پایتخت دارد."

خاوری توضیح داد که این شهر، مقر پادشاهی شخصیت منفی بازی یعنی Anton است و بازیکنان با حضور در آن احساس می‌کنند که وارد لانه شیر شده‌اند:

"همه چیز با ایده ساخت یک کشور شروع می‌شود، درست؟ نمی‌توان یک کشور را بدون پایتخت ساخت و من فکر می‌کنم آن‌ها نه تنها در ساخت این شهر عشق زیادی به خرج داده‌اند، بلکه چنین چیزی را در جمعیت داخل شهر هم می‌بینیم. این مقر پادشاهی Anton است. اینجا جایی است که اکثر حامیان او در آن هستند و از نظر روایت داستانی هم می‌خواهید حس کنید که وارد لانه شیر شده‌اید. در بحث گیم‌پلی هم سیستم پیشرفت و قوی‌تر شدن بازیکن به مرور زمان کاملا شرایط بازی را تغییر می‌دهد. امکان دویدن از بین پشت‌بام‌ها، استفاده از کوچه‌های پشتی و میانبر، مبارزه در مقابل سرسخت‌ترین دشمنان در این محیط به‌نظر من واقعا منحصر به‌فرد و تازه است و کاملا حس بازی را تغییر می‌دهد."

خاوری همچنین در یک مصاحبه دیگر هم راجع به میزان حضور شخصیت Anton و صحنه‌های سینمایی سوم شخص Fary Cry 6 صحبت کرد که می‌توانید صحبت‌های او را در این بخش مطالعه کنید.

بازی Far Cry 6 در روز 30 بهمن‌ ماه برای کامپیوتر، کنسول‌های بازی نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.