Menu

Far Cry 6 دارای سکانس‌های زیادی از شخصیت اسپوزیتو و صحنه‌های سینمایی سوم شخص است

روز گذشته رسما از بازی Far Cry 6 در رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward رونمایی شد. این بازی چندین سال است که در Ubisoft Toronto در دست ساخت قرار دارد. قطعا یکی از جذابیت‌های Fary Cry 6 شخصیت منفی اصلی آن است. نسخه‌های قبلی این سری شرورهای به یادماندنی خوبی داشتند، اما این بار بازیگر شخصیت Anton 'El Presidente' Costillo کسی نیست جز جانکارلو اسپوزیتو؛ بازیگری که او را در Breaking Bad و Mandalorian و موارد درخشان دیگری دیده‌ایم.

نقش اسپوزیتو در این بازی، کوتاه هم نخواهد بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، نوید خاوری، کارگردان روایت داستانی Far Cry 6، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت استرالیایی Press Start گفت:

"او نقش بسیار بزرگی دارد. من فکر می‌کنم این مورد از دید روایت داستانی برای ما مهم بود و زمانی دیگر جزئیات دقیق‌تری از روایت بازی به اشتراک می‌گذاریم؛ اما چیزی که می‌توانم بگویم، این است که Anton و Danny و Diego به نوعی 3 شخصیتی هستند که داستان و روایت بازی اصلی به آن‌ها پایبند هستند. بنابراین نه تنها برای ما مهم بود که شما مقدار قابل قبولی از Anton را در بازی ببینید تا با دید او از دنیا آشنا شوید، بلکه یک حس زنده و پرانرژی بین این 3 شخصیت به‌وجود بیاوریم که تا پایان بازی ادامه دارد. پس من فکر می‌کنم صحنه‌های زیادی از Anton و Danny خواهید دید و به‌نظر من آنجا بسیار جالب می‌شود که دیدگاه Diego را هم به این ترکیب اضافه کنیم."

خاوری در بخش دیگری از مصاحبه تایید کرد در Far Cry 6 برای اولین‌بار در این سری، صحنه‌های سینمایی سوم شخص وجود خواهند داشت:

"شما می‌توانید پوشش خود، سلاح‌ها و همه ابزاری که در Far Cry 6 پیدا می‌شوند را شخصی‌سازی کنید. درباره شخصی‌سازی، گیم‌پلی، تسلیحات و ابزارها مدتی دیگر به‌طور مفصل صحبت می‌کنیم. خصوصا با تکنیک سوم شخص جدیدی که ما ارمغان آورده‌ایم، از دیدن Danny خودتان لذت خواهید برد."

بازی Far Cry 6 در روز 30 بهمن‌ ماه برای کامپیوتر، کنسول‌های بازی نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.