Menu

نقدها و نمرات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding منتشر شدند؛ در ستایش با هم بودن

سال 2019 بازی Death Stranding برای PS4 منتشر شد و پس از 4 سال شاهد بازگشت هیدئو کوجیما بودیم. این عنوان توانست نمرات خوبی را به دست آورده و علاوه بر نامزد بهترین بازی سال در The Game Awards، به جوایز بسیار دیگری نیز دست یافت. به گزارش پردیس‌گیم امروز نمرات و نقدهای نسخه‌ی PC این عنوان نیز منتشر شدند که خبر از پورتی خوب و درخور برای کاربران رایانه‌های شخصی می‌دهد. این عنوان فردا برای PC در دسترس قرار می‌گیرد. متای بازی تاکنون با 24 نقد به عدد 88 رسیده است. شما می‌توانید نقدها و نمرات بازی را در پردیس‌گیم بخوانید:

Game Revolution 100

"Death Stranding از بازی‌های دیگر هیچ تقلیدی نمی‌کند و مناسب همگان نیز نیست. با این حال یکی از لذت بخش‌ترین ماجراجویی‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی برای من Death Stranding بوده است و مطمئنم که بارها و بارها برای تجربه‌ی این عنوان باز خواهم گشت. "

GameWatcher 100

"Death Stranding شاهکاری در زمینه‌ی طراحی است و فراتر از تمام انتظارات شما ظاهر می‌شود."

SpazioGames 94

"Death Stranding همانطور که یک تجربه‌ی واجب بر روی PS4 بود، برای رایانه‌های شخصی نیز واجب می‌باشد. حال با آمدن آن بر روی PC و باز شدن امکاناتی همچون 60 فریم بر ثانیه حتی در ضعیف‌ترین دستگاه‌ها، تجربه‌ی این عنوان به همه توصیه می‌شود."

CGMagazine 90

"بازی Death Stranding هیدئو کوجیما که برای PlayStation 4 عرضه شده بود هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده و استانداردهای جدیدی در حوزه‌ی پورت بازی‌های کنسولی تعریف می‌کند."

Screen Rant 90

"Death Stranding بازی‌ای است که باید توسط همه تجربه شود، حتی کسانی که میلی به اتمام آن ندارند، و یک سیستم خوب می‌تواند بهترین وسیله برای این تجربه را فراهم آورد، البته اگر سم پورتر خوبی باشد!"

Attack of the Fanboy 80

"نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Death Stranding تنها در بهینه سازی و Transition عملکرد بهتری دارد. به لطف نمایشگرهای 4K و 60 فریم بر ثانیه، جهانِ بازی زنده‌تر و واقعی‌تر از قبل شده. جدا از این موارد تفاوتی با نسخه‌ی PS4 که خود تجربه‌ای شگفت انگیز بود ندارد."

PCMag 70

"Death Stranding به معنای واقعی کلمه یک عنوان تفرقه افکن است. همه‌ی بازیکنان از تضاد و دوقطبی بودن این عنوان خوششان نخواهد آمد. اما اگر به دنبال چالشی هستید که در میان بازی‌های بلاک باستر کمتر یافت می‌شود، مطمئنا تجربه‌ی این اثر ارزشمند خواهد بود.

متای این بازی در وبسایت متاکریتیک: 88