Menu

بازی Watch Dogs: Legion از قابلیت Smart Delivery بر Xbox Series X پشتیبانی می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، شرکت فرانسوی Ubisoft در نسخه اخیر Ubisoft Forward خود، تاریخ انتشار و ویدیو‌های گیم‌پلی جدیدی را برای بازی مورد انتظار Watch Dogs Legion منتشر کرده است. با این حال، فیل اسپنسر، رئیس Xbox جلوتر تأیید کرد که این عنوان از قابلیت Smart Deliveryپشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که کاربران کنسول نسل هشتمی Xbox One نسخه نسل نهمی بازی روی Xbox Series X را بدون هزینه اضافی هنگام انتشار دریافت می‌کنند.

اسپنسر همچنین تأیید کرد که Watch Dogs Legion از قابلیت Ray-Tracing DirectX در Xbox Series X بهره خواهد برد. سایر ویژگی‌های گرافیکی موجود در نسخه‌ی نسل نهم بازی هنوز تأیید نشده‌اند اما احتمالاً در هفته‌های آینده و با نزدیک شدن به زمان انشتار بازی اطلاعات بیشتری از این عنوان کسب خواهیم کرد.

داستان بازی Watch Dogs Legion در شهر لندن روایت می‌شود. جایی كه در آن DedSec با شركت امنیتی خصوصی Albion و یك فرقه‌ی جرم و جنایت به رهبری مری كلی نبرد می‌كند. بازیکنان می‌توانند هر NPC دلخواه را با توجه به مهارت‌های آن‌ها و نحوه‌ی پیشبرد مراحل از خیابان‌ها استخدام كنند تا به اهدافشان بپیوندند و در نهایت سیستم حاكم بر ctOS را سرنگون كنند.

عنوان Watch Dogs: Legion در تاریخ 29 اکتبر برای پلتفرم‌های Xbox One ، Xbox Series X ، PS4 ، PS5 ، Google Stadia و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.