Menu

کارگردان روایت داستانی بازی Horizon 2: Forbidden West از استودیو Guerrilla Games جدا شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، جان گونزالز که سابقه بیش از 7 سال کار در استودیوی Guerrilla Games را دارد، حالا از این استودیو جدا شده است. گونزالز در دوران همکاری با Guerrilla Games نویسنده ارشد Horizon Zero Dawn و همچنین کارگردان روایت داستانی Horizon 2: Forbidden West بوده است.

گونزالز در صفحه LinkedIn خود نوشته که او خالق داستان و شخصیت‌های مهم Horizon 2 بوده و روایت مراحل اصلی بازی را طراحی کرده است. وی همچنین با تیم طراحی برای پیوند و هماهنگ‌سازی روایت داستانی و گیم‌پلی همکاری قوی داشته و با تیم هنری هم برای خلق قبایل و مناطق مهم جدید بازی همکاری نموده است. صحنه‌های سینمایی، گفت‌وگوها و سایر محتویات مهم هم توسط او نوشته شده‌اند.

گونزالز اکنون به یک استودیوی کاملا جدیدی در شهر بارسلونای اسپانیا ملحق شده که نام آن را مشخص نکرده است. او در این استودیوی جدید روی یک بازی پر بودجه جهان آزاد کار می‌کند. نام بازی، ژانر یا زمان معرفی آن در صفحه LinkedIn وی معلوم نشده و او فقط نوشت جزئیات بعدا منتشر می‌شوند.

گونزالز قبل از اشتغال در Guerrilla Games، طراح ارشد روایت داستانی Middle-Earth: Shadow of Mordor هم بوده است. قبل‌تر از آن هم در Obsidian Entertainment به عنوان نویسنده اصلی Fallout: New Vegas کار می‌کرد.