Menu

پس از اتهامات صورت گرفته به شرکت Ubisoft اغلب افراد مهم در حال ترک این شرکت هستند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، سرگ هاسکوت، یانیس مالات و سیسیل کرنت که هر یک از مدیران ارشد Ubisoft بودند، پس از ادعاهای بی شماری در مورد سوءاستفاده، رفتارهای جنسی و آزار و اذیت در محل‌های کار خود از این شرکت خارج می شوند. Ubisoft استعفای هر سه را در بیانیه مطبوعاتی ارسال شده در روز شنبه اعلام کرد. اتفاقات اخیر و خروج افراد مهم و با نفوذ از این شرکت نشان‌دهنده‌ی شروع اصلاحات اساسی در کادر مدیریتی و سیاست‌های این شرکت محبوب فرانسوی است.

هاسکوت، مدیر ارشد سابق، بالاترین مقام بخش creative بازی ها در Ubisoft بود که خود شخصا بر توسعه هر بازی نظارت داشت. مالات مدیر عامل استودیوهای توسعه کانادایی Ubisoft بود، مراکز تفریحی که در آن بسیاری از تخلفات مطرح شده شایع بودند. کرنت رئیس جهانی منابع انسانی این شرکت بود و بخش Ubisoft را بر عهده داشت که با توجه به سمت خود در این زمینه نهایت مسولیت را عهده‌دار بود درحالیکه به دلیل عدم رسیدگی به مشکلات موجود و اتفاقات بد صورت گرفته در استودیو و محل کار باعث آسیب رسیدن به اعضای Ubisoft شده است.

گیلموت در بخشی از بیانیه مطبوعاتی گفت: "Ubisoft در تعهد خود برای تضمین یک محیط کار ایمن و فراگیر برای کارمندان خود کوتاهی کرده است." وی گفت: "این قابل قبول نیست، زیرا رفتارهای سمی در تضاد مستقیم با ارزش‌هایی است که من هرگز به خطر نیاوردم و هرگز چنین نمی کنم. ما متعهد به اجرای تغییرات عمیق در شرکت برای بهبود و تقویت فرهنگ محل کار خود هستیم. وی ادامه داد: " همانطور که ما به طور جمعی در مسیری که به Ubisoft بهتر منجر شود حرکت خواهیم کرد، این انتظار من است که مدیران همه‌ بخش‌ها تیم های خود را با نهایت احترام مدیریت کنند. من همچنین از آنها انتظار دارم که تغییراتی را که ما نیاز داریم اعمال کنند و همیشه به فکر بهترین چیزها برای Ubisoft و همه کارمندان آن باشند."

مورد قابل تعمل اما وجود این چنین اخباری در نزدیکی تاریخ رویداد Ubisoft است. به نظر می‌رسد در دورانی از صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم که افراد فعال در این حوزه مجبور هستند خود را در آینه نگاه کرده و به اشتباهات خود اعتراف کنند. لیست فزاینده‌ای از قربانیان، نه تنها در Ubisoft، بلکه در چندین استودیوی مطرح، رسانه‌ها، سرویس‌های استریمینگ، FGC و Super Smash Bros در میان آن‌ها – داستان‌های سوء استفاده، آزار و اذیت، و حمله در چند هفته گذشته، روشنایی در مورد مشکلات مداوم اما طولانی نادیده گرفته شده و شخصیت‌ها و رفتارهای مضر که برای ایجاد محیط‌های بهتر و فراگیرتر نیاز به برخورد همه دارند را بیش از پیش برجسته کرده است.