Menu

تماشا کنید: از عنوان Bakugan: Champions of Vestroia برای Switch رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، شرکت Warner Bros Interactive Entertainment ناشر بازی و استودیو WayForward توسعه دهنده بازی، از محصول جدید خود یعنی بازی Bakugan: Champions of Vestroia رونمایی کردند که قرار است در تاریخ 3 نوامبر امسال برای کنسول محبوب Switch منتشر شود.

در کنار نسخه‌ی استاندارد بازی، یک نسخه‌ی Deluxe Edition نیز در دسترس خواهد بود که شامل خود بازی، یک اسباب بازی اختصاصی "Ultima Dragonoid" است که به یک Bakugan تبدیل می‌شود، کارت بازرگانی "Ultima Dragonoid"، کارت دروازه فلزی "Ultima Dragonoid" و همچنین دو عدد BakCores می‌باشد.

در خصوص توضیحات بازی آمده است:

"Bakugan: Champions of Vestroia یک بازی اکشن نقش آفرینی جدید با خط داستانی است که که از سریال‌ تلویزیونی hit اقتباس شده است و جهان Bakugan را برای اولین بار به Nintendo Switch می‌آورد. این ماجرا بازیکنان را در سفر نهایی Bakugan با این جهان زیبا همراه می‌کند، زیرا آن‌ها با موجودات قدرتمند معروف به Bakugan دوست می‌شوند، تیم های Bakugan را برای نبردهای جدی استراتژیک و دوستانه می‌گیرند و مهارت‌های خود را به چالش می‌کشند تا قهرمان Vestroia شوند. بازیکنان همچنین می‌توانند به صورت آنلاین در حالت‌های چند نفره و رو در رو به تجربه‌ی این بازی فانتزی بپردازند."

اکنون شما را به تماشای تریلر انتشار و گیم‌پلی بازی دعوت می‌‌کنیم:

دانلود با کیفیت HD- دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت HD- دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه