Menu

عنوان New World تا سال 2021 تاخیر خورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، به نظر می‌رسد شرایط سختی در Amazon Game Studios حاکم باشد. حدودا چند هفته پیش بود که بازی Crucible، عنوان جدید سبک تیراندازی این کمپانی، از انتشار کامل خود در تاریخ گفته شده تنها به انتشار بتا بسنده کرد و اکنون Amazon Game Studios دوباره اعلام کرده است که عنوان New World نیز که قرار بود ماه بعدی به دست خریداران برسد تا سال دیگر منتشر نخواهد شد.

ریچ لارنس، مدیر استودیوی New World، امروز با انتشار بیانیه‌ای در وب سایت رسمی بازی با اشاره به اینکه این تیم توسعه‌ی بازی ظاهراً می‌خواهد قبل از انتشار کامل، محتوای بیشتری به این عنوان سبک MMO اضافه کند توضیح داد: "در نتیجه‌ی این امر، ما تاریخ انتشار بازی و به همین ترتیب تاریخ آزمایش نهایی بتا را به بهار سال 2021 تغییر می‌دهیم. گرفتن این تصمیم برای ما آسان نبود، و صد البته فوریت داریم در سریع ترین زمان ممکن بازی را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهیم. با اضافه شدن این محتویات اضافی تجربه‌ی بهتری برای بازیکنان رقم خواهد خورد."

این دومین باری است که New World در سال 2020 به تعویق افتاده است. در ابتدا این عنوان برای معرفی در ماه می پیش از بازگشت به آگوست انتخاب شد. در آن زمان، Amazon Game Studios توضیح داد که دشواری در توسعه‌ی بازی که در پی همه‌گیری COVID-19 بوجود آمده یکی از دلایل این حرکت بوده که قابل درک بود.

با توجه به شراط موجود، تاخیر خوردن بازی‌های بزرگ و کوچک دیگر به امری عادی و روزمره برای بازیکنان تبدیل شده که امیدواریم با برگشتن شرایط به حالت سابق، دیگر شاهد این چنین تاخیر‌های طولانی خصوصا برای بازی‌های بزرگ نباشیم.