Menu

تماشا کنید: معرفی قابلیت‌ها و امکانات جدید بازی UFC 4

به گزارش پردیس‌گیم، ما پیش از این نیز از با توجه به اطلاعات فاش شده از در دست ساخت بودن این بازی مطلع بودیم. اکنون که ویدئو معرفی بازی منتشر شده است ما شاهد بخش‌های جدید و اضافه شده به بازی هستیم. اکنون شما می‌توانید علاوه بر زمین‌های مبارزه در مکان‌های خیابانی (زمین‌های ورزشی شهری) و مکان‌های از قبیل حیاط‌های پشتی و غیره، نیز با حریفان مبارزه کنید. همچنين ما شاهد حضور شخصیت‌های مهمانی چون: Tyson Fury, Anthony Joshua و بروس لی نیز هستیم. به همه‌ی این‌ها مبارزان جدید و زمین‌های جدید را هم اضافه کنید، ولی این‌ها نیز کافی نبوده است و سازندگان محتویات بیشتری تدارک دیده‌اند.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

محتویات و بهینه‌سازی‌های جدید شامل: بخش Career Mode دگرگون شده، بخش آنلاین بهبود یافته و از همه مهم‌تر کنترل جدید برای بخش‌های Submission و ضربات زمینی، بخش عذاب‌آور Submission در UFC 3 را که بخاطر دارید؟ حال EA قول کنترل بهتر و روان‌تر به علاوه کلیدهای ترکیبی جدید برای اجرای فنون را داده است.

بازی UFC 4 در تاریخ جمعه 24 مردادماه برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. بدون شک با توجه به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، این بازی بر روی کنسول‌های نسل بعد نیز قابل اجرا خواهد بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.