Menu

Hollow Knight: Silksong از کاراکتری که به دست یکی از هوادارانِِ فوت شده طراحی شده بود رونمایی کرد

به گزارش پردیس‌گیم، Team Cherry با به اشتراک گذاشتن معمایی در سرور دیسکورد خود از هواداران خواست که همت بر حل این پازل بگذارند. البته مدتی نگذشت که این معما حل شد و پی بردیم که کاراکتری جدید با نام Seth به بازی اضافه می‌شود. شما می‌توانید خلاصه‌ای در مورد Seth در زیر بخوانید:

"صدا… مرا برگزیده است." محافظی جاودان در اعماق ریشه‌های کاخ منتظر است. وی از رازی فراموش شده حراست می‌کند و هر آنکه نزدیک شود را تباه خواهد ساخت. او با حملاتِ از دور و نزدیک، چیزی فراتر از یک حشره است. نگهبان با سرعت زیاد و اراده‌ای مثال زدنی تا پایان مبارزه خواهد کرد؛ تا پایان و فراسوی آن.

بسیاری در مبارزه با این مبارز جان از کف داده‌اند، شما نیز بهتر است فرار کنید و یا برای نبردی نفس گیر آماده شوید."

بخشی از گیم‌پلی به اشتراک گذاشته شده از Seth

اما نکته‌ی جالب و زیبا در خصوص کاراکتر Seth اینجاست: چندی پیش یکی از کاربران به Team Cherry می‌گوید که پسرش دچار سرطانی با نام سارکوم یوئینگ است و دوست دارد با سازندگان Hollow Knight صحبتی داشته باشد. دو طرف با یکدیگر حرف می‌زنند و پسرک که Seth Goldman نام دارد طراحی خود از یک حشره را به Team Cherry ارائه می‌دهد. سازندگانِ بازی نیز موافقت می‌کنند که این طراحی را در Hollow Knight: Silksong استفاده کنند. حال نیز شاهد معرفی شخصیت Seth برای بازی بودیم اما نکته‌ی ناراحت کننده اینجاست:متاسفانه Seth Goldman چند هفته‌ی پیش از دنیا رفته است.

طرح اولیه‌ و جاودان Seth