Menu

خبر بد برای عاشقان فوتبال: امسال خبری از نسخه جدید PES نخواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم، پیش از این هر ساله در اواخر تابستان شاهد عرضه نسخه جدید بازی به شدت محبوب PES بودیم، اما دیشب از طريق فهرست‌بندی فروشگاه مایکروسافت مطلع شدیم که این اتفاق (عرضه نسخه کامل) امسال نخواهد افتاد.
همچنين شایان ذکر است که این خبر توسط مسئولین رده‌بندی بازی‌ها در استرالیا و کره جنوبی نیز تأیید شده است.
این موضوع که قرار است شاهد عرضه به‌روزرسانی دیجیتالی برای نسخه جدید PES باشیم بسیار عجیب و غیر منتظره است. خبر نا امید کننده این است که به احتمال زیاد شاهد همین قابلیت‌ها، گیم‌پلی و کیفیت PES 2020 باشیم و از این جهت شاهد هیچگونه ارتقاء نخواهیم بود. البته قرار است آخرین نقل و انتقالات و لباس‌های جدید تیم‌ها در قالب یک به‌روزرسانی برای PES 2020 عرضه شود. اگر این به‌روزرسانی به صورت رایگان در دسترس دارندگان PES 2020 قرار می‌گرفت، شاید تا حدودی اوضاع را قابل تحمل می‌کرد اما طبق جدیدترین خبر واصله این اتفاق نخواهد افتاد. در پائین به پیام رسمی که توسط ناشر بازی در استرالیا قرار گرفته توجه کنید.

"به مناسبت جشن 25 سالگی مجموعه PES، شاهد عرضه به‌روزرسانی PES 2021 خواهید بود، با قیمت ویژه به مناسبت سالگرد.
به روزرسانی PES 2021 شامل همان گیم‌پلی پرافتخار بازی قبلی خواهد بود، به همراه به‌روزرسانی تیم‌ها و بازیکن‌ها برای فصل جدید. شایان ذکر است که این به‌روزرسانی شامل حالت UEFA EURO 2020 نیز می‌باشد. همه‌ی این‌ها با یک قیمت ویژه به مناسبت سالگرد. "

pes 2021

عکس بالا رسمی نیست!

یک دلیل احتمالی برای این حرکت از طرف کونامی Konami می‌تواند این باشد که به دلیل شرایط دورکاری ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس نتوانسته‌اند بازی کاملی را آماده کنند و یا اینکه دلیل مالی و اقتصادی ویژه‌ای داشته است.

یک دلیل دیگر اما که به نظر محتمل‌تر است، این است که برای این‌که وقت بیشتری برای آماده‌سازی بازی مخصوص نسل بعدی یعنی PES 2022 دست به چنین کاری زده‌اند. اگر خاطرتان باشد در زمان عرضه کنسول‌های نسل هشت هم کونامی نتوانست PES 14 را برای نسل جدید آن موقع (PS4, Xbox One) عرضه کند و با تأخیر فراوان PES 15 را به عنوان اولین بازی PES برای نسل هشت عرضه کرد.

این اقدام باعث عقب افتادن زیاد کونامی از بازار فوتبال شد و EA با یک حرکت هوشمندانه ماه‌ها قبل 14 Fifa را برای نسل هشت عرضه کرد و بدون رقیب به یکه‌تازی پرداخت، چرا که هر کس می‌خواست در زمان عرضه کنسول‌های نسل هشت فوتبال نسل جدید را تجربه کند، انتخابی جز فیفا نداشت. به هر حال برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این اقدام جدید کونامی، با ما همراه باشید.

pes 2020

شایان ذکر است که به‌روزرسانی مخصوص Euro 2020 برای بازی PES 2020 عرضه شده است و می‌توانید در غیاب این رقابت هیجان‌انگیز (به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس) ، به صورت مجازی آن را تجربه کنید.