Menu

مجموعه بازی Shin Sangoku Musou بیستمین سالگردش را با یک نظرسنجی از طرفداران جشن می‌گیرد

به گزارش پردیس‌گیم، Koei Tecmo برای جشن گرفتن رویداد 20 سالگی مجموعه Dynasty Warriors نظرسنجی جالبی را به راه انداخته که از اینجا در دسترس است. نظرسنجی مذکور فقط به زبان ژاپنی قرار گرفته است ولی شما می‌توانید به راحتی در آن شرکت کنید، حتی اگر آشنایی با این زبان نداشته باشید.

به طور مشخص، سؤال 5 این نظرسنجی می‌پرسد: طرفداران کدام کنسول نسل بعدی را خواهند خرید؟ PS5 یا Xbox Series X؟

سؤال هشتم می‌پرسد: شما کدام بخش از مجموعه Shin Sangoku Musou را بیشتر می‌پسندید؟

سؤال نهم می‌پرسد: اگر یک بازی جدید معرفی شود، شما دوست دارید اول از کدام بخش آن بازی اطلاع پیدا کنید؟

این نظرسنجی تا تاریخ شنبه 28 تیرماه برقرار خواهد بود.

آخرین بازی عرضه شده از این مجموعه بازی Shin Sangoku Musou 8 یا همان Dynasty Warriors 9 می‌باشد که در پائیز 2018 عرضه شده بود و نقشه معمول بازی را به حالت جهان‌باز تغییر داده بود. احتمالاً در جریان رویداد جشن 20 سالگی شاهد رونمایی از بازی جدید مجموعه نیز باشیم، هر چند وضعیت موجود جهان (Covid-19) ممکن است این گمانه‌زنی‌ها را رد کند.

dynasty warriors

حال کمی به تاریخچه این بازی اشاره می‌کنیم. اولین بازی در این مجموعه Dynasty Warriors که در ژاپن به Sangoku Musou معروف است، یک بازی مبارزه‌ای 3 بعدی بود. اما در ادامه Koei و Omega Force به جای دنباله‌روی از این گیم‌پلی، آن را به نوعی هک اند اسلاش تغییر دادند که به آن Musou می‌گویند. یعنی همین گیم‌پلی که امروزه در این عناوین می‌بینیم. با این تغییر صورت گرفته، اسم مجموعه بازی نیز به Shin Sangoku Musou تغییر کرد. تقریباً یک همچین اتفاقی نیز برای مجموعه Warriors Orochi صورت گرفته است. که در حقیقت ترکیبی است از Shin Sangoku Musou(Dynasty Warriors) و Sangoku Musou(Samurai Warriors). البته مطمئنم که افرادی که این مقاله را می‌خوانند خود به این اطلاعات واقفند.

dynasty warriors

با این‌که خود به شخصه احساسات ضد و نقیض و نظرات غیر ضروری درباره بازی‌های انیمه‌ای Musou داشته‌ام، اما همیشه مجموعه اصلی Shin Sangoku Musou را دوست داشتم و منتظر رویداد مخصوص 20 سالگی مجموعه می‌باشم. همچنين به نظر بنده Omega Force می‌تواند یک اکشن نقش‌آفرینی خوب نیز از دل فرمول Musou در بیاورد، همانند بازی Persona 5 Scramble The Phantom Strikers. به هر حال اگر خبر تازه‌ای درباره این رویداد مخابره شد، قطعاً شما را در جریان خواهیم گذاشت.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این دست بازی‌ها هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.